Savaitės viduryje atsiradusi peticija adresuota Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui ir Vilniaus miesto merui. „Peticija dėl vykdomų eismo pakeitimų stabdymo ir panaikinimo Vilniaus mieste“ - taip vadinasi nepatenkintų vairuotojų pretenzija miesto valdžiai.
Peticija su parašais yra čia.
Peticijoje rašoma (kalba netaisyta): „Mes, žemiau pasirašę, Vilniaus gyventojai norime atkreipti dėmesį į paskutiniu metu nuosekliai savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vykdomus veiksmus, bloginančius transporto eismo organizavimą Vilniuje. Deklaruojant rūpinimąsi eismo saugumu yra dirbtinai kuriami ir didinami eismo kamščiai ties kiekvienu transporto žiedu (žieduose sumažinta eismo juostų, panaikinta galimybė persirikiuoti žiede, palikta tik po vieną juostą atskirai krypčiai, dėl ko net savaitgaliais driekiasi eilės ties kiekvienu žiedu), naikinamos eismo juostos, jas atiduodant dviračių takeliams ir parkavimui (Naugarduko gatvė).
Taip pat transporto srauto „perkrautose“ gatvėse, (kaip pvz Švitrigailos, Kalvarijų) visai dienai viena juosta leidžiama važiuoti tik autobusams, o visi kiti vairuotojai priversti važiuoti vienintele juosta. Normalus specialistas ieškotų būdų sukurti papildomą juostą autobusams nenaikinant dviejų juostų bendram transportui.
Iš minėtų pavyzdžių peršasi išvada, kad Transporto departamentui ir Eismo organizavimo skyriui vadovauja visiškai nekompetentingi asmenys, kurie nesiekia spręsti eismo problemų, o daro neapgalvotus sprendimus siekiant parodyti, kad skyrius dirba ir yra reikalingas. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad tokiais veiksmais didindami transporto kamščius Vilniuje, taip pat Eismo organizavimo skyriaus specialistai didina ir oro užterštumą mieste, ko tikrai nenori nei vienas Vilniaus gyventojas.
Remdamiesi aukščiau išdėstytu prašome:
1. Kuo greičiau panaikinti „patobulinimus“ visuose Vilniaus miesto eismo žieduose, atstatant prieš tai buvusį eismo juostų ženklinimą ir eismo žiedų pralaidumą.
2. Grąžinti eismo juostas, kurios panaudotos dviračių takeliams ir parkavimuisi, miesto transportui. Dviračių takelius ir parkavimosi vietas kurti papildomai, nemažinant esamos transporto struktūros.
3. Pakeisti atsakingus už šiuos „patobulinimus“ asmenis kompetentingais darbuotojais, kurie iš esmės spręstų miesto transporto eismo organizavimą mažinant šviesoforų ir didinant apvažiavimo sprendimų skaičių.“