Atrodytų Hansjörgas su šiuo elektromobiliu yra ne taip jau ir ilgai – tai kaip jis sugebėjo nuvažiuoti 1 milijoną kilometrų?
Na, Hansjörgas labai mėgsta važinėtis ir jis kasdien nuvažiuoja po maždaug 600 km.
Ir tiesą pasakius Hansjörgas bendrai su „Tesla“ automobiliais yra nuvažiavęs ir dar didesnį atstumą. Prieš „Model S“ jis turėjo „Tesla Roadster“, su kuriuo buvo įveikęs daugiau nei 600 000 km.
O kaip gi laikosi „Model S“ elektromobilis, įveikęs 1 mln. km?
Iš tikrųjų tai visai neblogai. „Tesla“ anksčiau turėjo tam tikrų problemų su pirmaisiais „Model S“ elektromobiliais, o tiksliau su pavarų blokais, bet greitai tuos trūkumus sutvarkė.
Hansjörgo „Model S“ taip pat nebuvo išimtis ir per šią ilgą 1 mln. kilometrų kelionę jis turėjo 2 kartus keisti baterijų sistemą ir 3 kartus pavarų blokus.
Gera žinia yra ta, kad naujausio baterijų komplekto užtenka nuvažiuoti 500 000 km ir jos pasižymi labai žemu degradacijos lygiu.
„Tesla“ taip pat išsprendė ir ankstyvuosiuose „Model S“ elektromobiliuose buvusias pavarų blokų problemas ir naujausias Hansjörgo „Model S“ automobilyje esantis pavarų blokas jau atlaikė 680 000 km.
Bus įdomu pasižiūrėti, kaip ilgai dar atlaikys naujausias baterijų komplektas ir pavarų blokas, nes naujausias Hansjörgo tikslas yra su savuoju „Model S“ įveikti 1 milijoną mylių (1,6 mln. km.).
Čia verta paminėti ir tą faktą, kad daugelis problemų, kurias Hansjörgas patyrė su savuoju „Model S“, buvo gana nesunkiai ir pigiai išspręstos, kadangi šiam elektromobiliui vis dar buvo taikoma garantija.