Tačiau Indijoje tokie atstumai – misija neįmanoma.
Kasdien po 12–14 valandų ant balno praleidžiantis ir jau 2 tūkst. kilometrų įveikęs lietuvis sako prie chaoso keliuose pripratęs, tačiau vairavimas tame regione vis vien lieka dideliu darbu.
Ne malonumas, o darbas
„Chaosas jau neatrodo toks, kaip pirmosiomis dienomis. Pripratau prie milžiniško eismo srauto, perpratau jį ir įsiliejau.
Dabar tai man primena važiavimą per Lenkiją ankstyvais devyniasdešimtaisiais, kai ten reikėjo kovoti už savo vietą“, – sakė K. Mieliauskas.
Nepaisant to, kad trys keliautojai Indijos eisme neatrodo kaip pasimetę vaikai žmonių minioje, ši kelionė nėra nei kiek lengva.
Airis Deckanas McEvoy'us netgi nusijuokė, kad jam motociklizmas Indijoje prarado prasmę, nes prie vairo reikia dirbti.
Sąlygų nelengvina ir oras. Kasdien laikosi apie 40 laipsnių karščio ir aukštesnė temperatūra. Indai per dešimtmetį pastatė nemažai naujų magistralių.
Tik gyventojai ne itin jomis patenkinti.
Srautas vis vien didelis, chaosas išlikęs, tad nepalėksi, o medžiai dėl plačių kelių iškirsti. Nėra pavėsio. Tenka dažnai stoti atsigaivinti.
O čia populiariausias gėrimas – vietoje spaudžiamos cukranendrių sultys.
Užkandžiams vartojami kokosai, nes pasak keliautojų, tokiame karštyje apetitas nėra didelis, o reikalingų medžiagų ir energijos jie gauna iš natūralaus cukraus turinčių cukranendrių gėrimo.
Kelionė aplink šventyklas
Pastarosiomis dienomis keliauninkai kiekvieną vakarą leido susitikimuose su vietinėmis motociklininkų bendruomenėmis.
K. Mieliauskas apie savo keliones ir Lietuvą pasakojo vietinei žiniasklaidai. Padaugėjo sustojimų lankytinuose objektuose, galybėje šventyklų.
Vienas iš jų – antras populiariausias lankytinas objektas šalyje po Tadžmahalo – Maisūro rūmai, kurių fasade persipina induistiniai, musulmoniški ir Rajputo stiliai.
K. Mieliauskas kartu su indu Deepaku Kamathu ir airiu D. McEvoy'umi per piečiausią Indijos pusiasalio tašką Kanijakumarį jau persirito į rytinę pusę ir jau Tamilnado valstija keliauja palei Ramanatapuramo krantus, nuo kurių matosi Šri Lanka.
Iki finišo – dar 1000 kilometrų.
Kelių policija niekam neįdomi
Indijoje pagaminti, tačiau britiškų šaknų turintys „Royal Enfield“ keliautojų motociklai nesiožiuoja, o K. Mieliauskas sako, kad 5 tūkst. eurų nekainuojantis jo „Himalayan“ modelis važiuoja netgi pagirtinai gerai.
Su duobėmis susitvarko gerai, važiuoja patogiai, o galios nors ir nedaug, tačiau pakankamai, kad būtų galima išsišokti iš srauto.
Tą padaryti sunku, tačiau dėl policijos niekas nesibaimina.
„Matėme vieną kitą ekipažą. Indai sako, kad baudos už kelių eismo taisyklių, kurių net nežinojau čia esant, pažeidimus yra. Vieni sako, kad jos mažos, kiti – kad labai didelės. Kaip kam.
Tačiau vaizdas toks, kad niekas per daug nekreipia dėmesio į policijos pareigūnus ir jie šiuose keliuose daug galios neturi“, – nusijuokė K. Mieliauskas.