„Darbai prasidės nedelsiant, jau kitą savaitę. Bus tvarkoma aplinkinė teritorija, iškeliami tinklai, pasiruošimas laikinojo kelio įrengimui“, – feisbuke pranešė P. Poderskis.
Anot jo, savivaldybė prašys vilniečių kantrybės artimiausius 18 mėnesių dėl eismo ribojimo vienoje judriausių sostinės vietų, kur per parą pravažiuoja 65 tūkst. automobilių.
Susidarys didesnės spūstys
„Iš pradžių bus blogiau – pavyzdžiui, dėl darbų kažkiek komplikuosis eismas, atsiras spūsčių, nes šią sankryžą kasdien kerta maždaug 65 tūkst. transporto priemonių. Bet paskui visiems bus geriau – dviratininkams, pėstiesiems, viešojo transporto keleiviams, vairuotojams“, – tikina jis.
Sutarties pasirašymą teisme bandė sustabdyti kelių tiesimo bendrovei „Panevėžio keliai“, tačiau Vilniaus apygardos teismas rugpjūčio pabaigoje atmetė prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo. „Panevėžio keliai“ siekė, kad būtų sustabdytos pirkimo procedūros, o savivaldybei uždrausta sudaryti sutartį su konkurso laimėtoja.
Konkurse dalyvavusių „Panevėžio kelių“ pasiūlymas buvo atmestas, nes jis neatitiko reikalavimų. Bendrovė BNS informavo, jog darbus siūlė atlikti už 30,77 mln. eurų per 16 mėnesių.
Įrengs dviejų lygių sankryžą
Skelbta, jog keturių eismo juostų daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko plento dalis atsidurs tunelyje, o virš jo bus įrengta reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža.
Joje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio viadukas, atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai.
Daugiau nei 8 mln. eurų projektui skirs Vilniaus savivaldybė, dar 22 mln. – Vyriausybė.