Energijos buvo likę vos 6 mylioms (maždaug 10 kilometrų), tačiau policija nekaltina technologijų ir sako, kad viską lėmė žmogiška klaida.
Suprato, kad turi sustoti
J. Hartmanas naujienų tinklapiui mercurynews.com pasakojo, kad gaudynės prasidėjo Fremonte. Šiame mieste įsikūręs pagrindinis „Tesla“ biuras ir didžiausia gamykla.
Vydamasis automobilį, su kuriuo, anot pareigūno, buvo padarytas nusikaltimas, jis pasiekė net 120 mylių per valandą (193 km/val.) greitį.
Žinių apie tai, ką vairavo įtariamasis nėra, tačiau turint omenyje nemažą greitį, tai turėjo būti sportinis automobilis.
Situacija pasikeitė po to, kai pareigūnas elektromobilio ekrane pastebėjo įspėjimą apie tai, kad baigiasi energijos atsargos.
Jis radijo ryšiu pranešė kolegoms, kad gali nuvažiuoti vos 6 mylias (10 kilometrų), todėl greitai paleis įtariamąjį.
Prašė perimti gaudynes
Nepaleisdamas bėglio iš akių taip pat paprašė kolegų, kurie užsipildę baterijas ar degalų bakus, kad perimtų jo užduotį.
Visgi to niekas nespėjo padaryti – įtariamajam pradėjus pavojingai manevruoti šalikelėje gaudynės buvo nutrauktos.
J. Hartmanas paaiškino, kad elektros energija baigėsi vien dėl to, jog kažkas pamiršo įkrauti jo „Tesla“ bateriją.
Su turėtu likučiu jis netgi negalėjo grįžti į policijos nuovadą – turėjo sustoti ir pasinaudoti įkrovimo stotele San Chozė mieste.
Fremonto policijos kapitonas Seanas Washintonas vietos žiniasklaidos atstovams yra minėjęs, kad per įprastą 11 val. pamainą policijos ekipažas išnaudoja 50-60 proc. baterijose sukauptos elektros energijos.
Įvykio nesureikšmino
Pareigūnas taip pat pažymėjo, kad susidariusi situacija nesiskiria tuo tų atvejų, kai vidaus degimo varikliais varomiems automobiliams pasibaigia degalai.
Miesto policijos departamentas nepranešė apie tai, ar ateityje ketina įsigyti daugiau „Tesla“ elektromobilių.
Įtariamojo, kurį vijosi pareigūnas J. Hartmanas automobilį, policija vėliau rado numestą krūmuose. Vairuotojo tapatybė neatskleista, tačiau žinoma, kad jis vis dar nesulaikytas.