Svarbiausia – laiku nupirkti
Išliekamąją vertę kuria išskirtinis dizainas, pasiekimai automobilių sporte, o kartais ir dirbtinis deficitas, kai pagaminamas labai ribotas automobilių skaičius.
Gerą uoslę turintys automobilių kolekcionieriai galimą kainų kilimą gali numatyti iš anksto ir įsigyti būsimą kolekcinį automobilį dar nespėjus jam labai pabrangti.
Laiku kylančią vertę pastebėjo ir komandos „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas prieš septynerius metus nusipirkęs 1992 metais pagamintą BMW M3 (E30).
Šio automobilio vertė per šį laiką pakilo net 5 kartus – dabar toks gerai išlaikytas egzempliorius vertas maždaug 50 tūkst. eurų.
Nepakartotas pasiekimas
Nereikia būti BMW markės mylėtoju, kad suprastum ar pritartum, jog pirmosios kartos BMW M3 (E30) tapo nemirštančia klasika.
Šis automobilis pirmiausiai buvo sukurtas lenktynėms ir tik tada pritaikytas bendrojo naudojimo keliams, o tai reiškia, kad M3 gimė su lenktynininko genu.
Tai įrodo pasiekiamai – M3 (E30) yra laimėjęs WTCC, ETCC, DTM, BTCC ir kitų serijų čempionatus, taip pat savo klasėje laimėjo Niurburgringo 24 valandų ištvermės lenktynės.
Šis modelis pasiekė kėbulinių automobilių rekordą, kurio dar niekas nepakartojo – daugiau nei 1500 pergalių.
Greitis – dar ne viskas
BMW darė viską, kad automobilis taptų lengvas bei manevringas.
Ir nors žvelgiant šių laikų požiūriu jis nėra labai galingas. B. Vanago turimas M3 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek., bet prieš 30 metų tai buvo gėdos nedarantys skaičiai.
Tačiau tai ne vieninteliai faktoriai, lėmę BMW sėkmės istoriją, besitęsiančią iki šių dienų.
Daugiau apie kolekcinį BMW M3 galite sužinoti B. Vanago „Youtube“ kanale.