UAZ parodė pamirštą sunkvežimį: jo likimą lėmė svarbūs trūkumai

2019 m. gegužės 25 d. 22:02
Lrytas.lt
Uljanovsko automobilių gamykla savo socialinių tinklapių paskyrose priminė apie kitokią padidinto pravažumo sunkvežimio versiją. 
Daugiau nuotraukų (2)
Konstruktorių komanda buvo paruošusi keletą prototipų, tačiau serijinė jo gamyba taip ir neprasidėjo.
Galėjo vežti dvi tonas
Visiems puikiai pažįstami UAZ-452 mikroautobusai, dar vadinami batonais, nuo konvejerio pradėjo riedėti 1965 metais. 
Maždaug tuo pat metu buvo suprojektuotas ir sunkvežimis su atviru krovinių skyriumi. 
Jo keliamoji galia siekė 1200 kilogramų. Šis rodiklis praktiškai nepasikeitė per visą gamybos laikotarpį.
Vėliau buvo sukurtas ir sunkvežimis su trimis ašimis UAZ-452GD, kuris teoriškai galėjo vežti net dvi tonas. 
Ateitį nulėmę trūkumai
Visgi jo trūkumai buvo akivaizdūs. Visų pirma, dėl sudėtingesnės konstrukcijos ženkliai išaugo automobilio kaina. 
Varikliui papildomi 800 kilogramų taip pat pasijautė – gerokai padidėjo degalų sąnaudos. 
Visai tai lėmė, kad didesnio sunkvežimio serijinė gamyba taip ir neprasidėjo. Buvo sukonstruoti keletas bandomųjų modelių, tarp jų – ir versija su dviguba kabina.
UAZ-452GD gamyklos teritorijoje buvo eksploatuojami tol, kol susidėvėjo pagrindiniai mazgai.
uaz^Instantsunkvežimis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.