Sumanymas pasiteisino su kaupu – susidomėjimas internete buvo didžiulis.
„Vesti Kamaza“ leidinyje ir to paties pavadinimo tinklapyje gražiausių merginų nuotraukos keitėsi kas savaitę.
Nors tarp jų netrūksta pikantiškų vaizdų, taip pat įamžinti ir dailiosios lyties atstovių rankdarbiai bei įvairūs hobiai.
Įdomu tai, kad buvo įtraukti dauguma koncerno padalinių, pradedant nuo medicinos punkto ir chemijos laboratorijos ir baigiant surinkimo linija arba kompanijos vadovybe.
Nuo 2018 metų vasario projekte iš viso dalyvavo 44 „Kamaz“ dirbančios merginos iš 11 skirtingų skyrių. Buvo padaryta net 40 tūkst. nuotraukų ir nufilmuota 100 valandų vaizdo siužetų.
Publikacijos koncerno naujienų tinklapyje sulaukė 488 tūkst. peržiūrų ir daugiau nei 3 tūkst. komentarų.
100 tūkst. vartotojų paspaudė „patinka“ prie šių tekstų rusiškame socialiame tinkle „Vkontakte“ ir dar 245 tūkst. – „Instagram“.
Nuotraukų galerijoje – gražiausios merginos, kurios taip pat išsiskiria ir savo protu bei gabumais.