Tokį pavadinimą įrenginys gavo dėl veikimo principo – 5,5 tonos sveriantis plokščias kūjis keliamas į viršų ir laisva eiga paleidžiamas kristi žemyn.
Plotis kurį apima mirties bausmės instrumentą primenantis įrenginys – 2,4 metro. Molėtų plente dirbę kelininkai pasakojo, kad dėl to su mašina ruožą teks pravažiuoti tris kartus.
Po vieną nuo kelkraščių pusės, o tuomet – per vidurį.
Mašina turi 140 AG galios dyzelinį variklį ir važiuoja savo eiga. Kūjo pakėlimo sparta siekia 35 kartus per minutę.
Lrytas.lt užfiksavo, kaip prasidėjus Molėtų plento remontui buvo laužomi pirmieji metrai betono dangos.
Variklio ir hidraulinių siurblių keliamą triukšmą su kiekvienu nuleidimu užgožė duslus smūgio garsas.
Remontuojamą atkarpą tris kartus pravažiavus giljotinai vėliau bus naudojama įprasta ardymo technika su hidrauliniais kūjais.