Prasideda betoninio Molėtų plento rekonstrukcija: prie Vilniaus ilgam uždarytas eismas

2019 m. kovo 21 d. 20:23
Po daugybės metų kalbų pagaliau pradėtas vieno iš baisiausių kelių Lietuvoje remontas. 
Daugiau nuotraukų (53)
A14 kelyje, vairuotojams geriau žinomame kaip Molėtų plentas ar tiesiog „betonkė“, jau gaudžia remonto įranga. Tiesa, šįmet bus sutvarkyti vos apie 5 šio kelio kilometrai, nes didesnei rekonstrukcijai pritrūko pinigų.
Rimti pokyčiai
Molėtų plento remontas prasidėjo nuo Vilniaus pusės.
Šiame remonto etape bus rekonstruojama 16-16,8 kilometre esanti kelio atkarpa, t.y., tęsiamas nuo Vilniaus pusės jau einantis 4 eismo juostų kelias, bei 17,6-20,8 km atkarpa, esanti tarp sankryžų su 172 keliu, vedančiu į Paberžę, bei 108 keliu į Nemenčinę.
Pastaroji atkarpa remonto metu bus uždaryta. 
Greta pagrindinio kelio taip pat bus nutiesti du šalutiniai – jie skirti vietiniam susisiekimui. 
Ties nusukimu į Raudondvarį, prie restoranų komplekso, taip pat bus įrengtos net dvi žiedinės sankryžos ir pastatytas pėsčiųjų viadukas. Ketvirtadienį, kovo 21 dieną, į žemę jau buvo įleistos pirmosios šio statinio atramos.  
Vairuotojams - apylanka
Kaip pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), 17,6-20,8 kelio kilometre uždaromas eismas abiem kryptimis, o vairuotojams siūloma apylanka krašto keliais Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai ir Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė. Apylankos ilgis – 7,73 kilometro.
Tai svarbu ne tik planuojantiems keliones artimiausiu metu, bet ir važiuosiantiems į Aukštaitiją vasarą, nes remontuojama kelio dalis bus uždaryta net pusę metų, iki spalio vidurio.
Darbai šiame ruože buvo pradėti kovo 15 dieną. 
Uždaryta atkarpa išskirtiniais atvejais leidžiama važiuoti šalia Molėtų plento gyvenantiems žmonėms.
Remontuoti viską per brangu
Kaip pristatydamas metų planus tvirtino LAKD direktorius Vitalijus Andrejevas, Molėtų plentas bus praplėstas iki keturių eismo juostų, bus įrengtas ir pėsčiųjų bei dviračių takas. 
Pasak jo, anksčiau buvo planuojama tiesiog pakeisti esamo kelio dangą ir palikti po vieną eismo juostą abiem kryptimis, bet specialistų vertinimu, tai nebūtų racionalu. 
Todėl nuspręsta kelią rekonstruoti ir tuo pačiu platinti, o kadangi tokia rekonstrukcija yra nepalyginamai brangesnė, ją LAKD organizuos po nedidelę dalį.
Pavyzdžiui, šios pirmosios dalies rekonstrukcija kainuoja 16,475 mln. eurų
Ją pabaigus bus rekonstruojami 16,8 iki 17,64 kilometro ir 20,84 iki 21,5 kilometro ruožai, jų remonto galima tikėtis kitamet.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.