Specialiai paruoštas „e-tron“ legendinėje „Streif“ trasoje pakilo į „Mausefalle“ atkarpą – net 85 proc. nuolydžio šlaitas yra pati stačiausia atkarpa šioje įspūdingoje kalnų slidinėjimo trasoje.
Demonstraciniame modelyje buvo sumontuota „quattro“ pavara su dviem elektros varikliais galinėje ašyje ir vienu priekinėje. Iš viso bendra sistemos galia siekė 370 kW.
Taip buvo užtikrinama maksimali trauka itin stačioje įkalnėje – pasiekti didesnį sukimo momentą ir reikiamą paskirstymą tarp ašių buvo specialiai perprogramuota programinė įranga.
Automobilis turėjo 19 colių skersmens ratlankius ir padangas su specialiai šiam bandymui pagamintais dygliais, kurie užtikrino reikiamą sukibimą su sniegu ir ledu.
Kad būtų užtikrinamas saugumas „e-tron“ elektromobilyje buvo sumontuoti saugos lankai ir sportinės sėdynės su šešių taškų saugos diržais.
Automobilis taip pat turėjo saugos kilpas, per kurias buvo pravertas saugos lynas be vilkimo įrenginio.