Autoclub.bg portalo duomenimis, šie automobiliai bus parduodami aukcione.
Sandėlyje buvo rasta 10 sedanų ir vienas universalas. Visos E34 modelio mašinos buvo pagamintos 1994 metais.
Įrangos lygiai ir komplektacijos yra nevienodi, tačiau varikliai kuklūs – 5 serijos modeliuose sumontuoti 2 ir 2,5 litro darbinio tūrio motorai.
Kaip išsiaiškino jalopnik.com, šie automobiliai nuriedėję vos po 2-5 km. – tiek, kiek prireikė juos transportuojant. Kodėl 11 BMW buvo palikti sandėlyje tokiam ilgam laikui, savininkų atstovai neatskleidė, tačiau pripažino, kad tai susiję su mokesčiais.
Savo laiku jie nusipirko daugiau nei 300 automobilių iš bankrutavusio pardavėjo Ispanijoje ir tikėjosi gero pelno. Bet 1995-aisiais Bulgarijoje buvo įvestas pridėtinės vertės mokestis bei keletas kitų pakeitimų, todėl tapo sunku parduoti prabangius automobilius.
Buvo planų juos nuomoti ar parduoti dalį jų vyriausybei, tačiau planas neišdegė. Automobiliai kurį laiką dar buvo pardavinėjami Bulgarijos BMW atstovybėje, bet likę nenupirkti 11 „penktukų“ prieš daugiau nei 15 metų buvo perkelti į šį sandėlį.
Kai kurių automobilių salono detalės dar uždengtos apsauginiais uždangalais. Keletas mašinų taip pat turi smulkių kėbulo defektų, tačiau daugumos jų būklė – ideali.
Prognozuojama, kad aukcione už kiekvieną automobilį dabartiniam jų savininkui pavyks gauti po 15 tūkst. eurų.