Lietuvoje parduodamą visureigį apžiūrėję ukrainiečiai apstulbo: „Mūsų žmonės to nesuprastų“

2018 m. gruodžio 11 d. 12:14
Lrytas.lt
Lietuvos naudotų automobilių prekeiviams ukrainiečiai yra vieni iš svarbiausių klientų. Nors daugumą į šią šalį parduotų mašinų lieka su lietuviškais numeriais, sandoriai yra atliekami ir tūkstančiai transporto priemonių randa naujus savininkus. 
Daugiau nuotraukų (4)
Šiame versle galioja paprastas principas – nupirkti kuo pigiau, o parduoti brangiai. Visgi ukrainiečiai parodė, kad viskam yra ribos. 
Viliojo kaina ir variklis
„Griznes Auto Group“ skelbia, kad užsiima automobilių pristatymu į Ukrainą, o siūlomų paslaugų spektras platus. 
Klientai gali rinktis variantą „viskas įskaičiuota“ – tuomet sutvarkomi visi dokumentai ir belieka tik pasiimti raktelius, taip pat organizuojamos išvykos į Lietuvą, mašinų parinkimas ir apžiūra dalyvaujant ekspertams ar draudimo pratęsimas. 
Įmonė taip pat turi savo vaizdo kanalą, kuriame patalpino ir neįprasto, jų pačių žodžiais tariant, automobilio apžiūrą.
Vyrai domėjosi 2006 metų „Volkswagen Touareg“ visureigiu, kurio kaina – vos 5000 eurų.
Ukrainiečius automobilis labai viliojo – jame sumontuotas3 litrų dyzelinis variklis laikomas vienu patikimiausių.
Visgi jie įtarė, kad neįprastai žema kaina buvo nustatyta ne šiaip sau. 
Atvykusiems į vietą ukrainiečiams patiko kėbulo „Touareg“ apklijavimas, nauji priekiniai stabdžių diskai, tačiau greitai jie pastebėjo ir rimtų trūkumų.
Išdavė smulkios detalės
Vyrai atkreipė dėmesį, kad variklis dar buvo šiltas. Anot prekeivių, tai dažnai daroma, kai pardavėjas nori užmaskuoti generatoriaus diržo įtempiklių ir kitus gedimus.
Taip pat motoro apačia buvo apibėgusi alyva.
Abejonių sukėlė ir prietaisų skydelyje rodoma 232 tūkst. kilometrų rida. Pagal salono detalių nusidėvėjimą ukrainiečiai įvertino, kad ji – tikrai didesnė. 
„Opel Signum“, kurį jie pardavė anksčiau, buvo nuvažiavęs 330 tūkst. kilometrų, o salonas buvo tvarkingesnis.
Prekeivių vertinimu, „Touareg“ tikroji rida siekė mažiausiai 350 tūkst. kilometrų. 
Savininkas tikino, automobilį įsigijo su 150 tūkst. kilometrų rida. 
Papildomų siurprizų atskleidė ir dažų storio matuoklis.
Glaisto sluoksnis ant vairuotojo pusės centrinio statramsčio buvo toks storas, kad prietaisas net negalėjo pateikti parodymų. 
„Smulkios žymės ant tvirtinimų išdavė, kad durys anksčiau tikrai buvo nuimtos“, – kalbėjo vienas iš vyrų. 
Įtarimas, kad automobilis buvo gavęs smūgį į šoną ir paskatino jį panaudoti matuoklį būtent šioje vietoje.
Po avarijos – be pagalvių
Atitraukę vairuotojo durų apsauginę gumą jie pamatė, kad nėra šoninių ir užuolaidinių saugos oro pagalvių. 
Ukrainiečiai apie tai užsiminė automobilio savininkui, tačiau šis tokio trūkumo nesureikšmino. 
„Mes taip važinėjome penkerius metus“, – trumpai komentavo lietuvis. 
Užvesdami variklį vyrai taip pat išgirdo triukšmą, kurį kėlė paskirstymo velenų grandinė. 
Ukrainiečiai pažymėjo, kad su tokiu automobiliu būtų galima važinėti, tačiau nesaugu.
„Mūsų žmonės to nesuprastų“, – pardavėjai pareiškė jie.
Vyrai reziumavo, kad jiems dar nepasitaikė atvejų, jog už mažesnę nei rinkos vidurkis kainą Lietuvoje parduodamas automobilį neturėtų rimtų trūkumų. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.