Seimas antradienį nesutiko imtis tokios Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo pataisos: už svarstymą balsavo 22 parlamentarai, prieš – 7, o susilaikė 30.
Aplinkos apsaugos komiteto nariai „valstiečiai“ Vingrienė ir Kęstutis Mažeika nuo kitų iki 2025 metų siūlė ekologiškoms transporto priemonėms ir jų remontui taikyti du tarifus: 9 proc. – hibridinių variklių transporto priemonėms, o 5 proc. – visiškai ekologiškoms ar naudojančioms kitą atsinaujinančią energiją.
K. Mažeika siūlė sekti geriausiais Europoje taikomais pavyzdžiais, kur vis daugiau perkama ekologiškų automobilių: „Turime eiti progreso keliu“.
Liberalas Juozas Baublys suabejojo galimybe PVM lengvatą taikyti automobilių remontui: „Tau labai plati sąvoka. Tos pačios padangos gali tikti ir vienam, ir kitam automobiliui“. Jis įtarė galimus piktnaudžiavimus.
Liberalas Simonas Gentvilas priekaištavo, kad užuot siūlant lengvatas prabangiems automobiliams pamirštamas visuomeninis transportas.
Socialdemokratas Algimantas Salamakinas „valstiečių“ lengvatą pavadino „pačia riebiausia“. „Šie automobiliai yra prabangos prekė, tik 5 proc. lietuvių iš viso įperka naują automobilį, kuris yra 50 proc. pigesnis negu hibridiniai“, – teigė jis.