Pakloti nauji gatvės bortai, įrengta lietaus surinkimo sistema ir apšvietimas, perkelti ir įgilinti elektros kabeliai, atnaujintas ženklinimas.
Oslo gatvės rekonstrukcijai Vilniaus miesto savivaldybė skyrė daugiau kaip 900 tūkst. eurų.
„Oslo gatve kasdien pravažiuoja maždaug 170 tūkst. vilniečių, todėl jos rekonstrukcija tapo vienu svarbiausių mūsų įgyvendintų projektų.
Tikimės, kad atnaujinus Oslo gatvę gerokai pagerės susisiekimas su Lazdynų, Grigiškių ir Kirtimų rajonais“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.
Skaičiuojama, kad įrengus papildomas juostas Oslo gatvėje vidutinis transporto greitis padidėjo apie 30 procentų.
Oslo gatvėje įrengti daugiau kaip pusantro kilometro ilgio raudono asfalto dviračių takai, kurie turėtų užtikrinti patogesnį susisiekimą tarp Lazdynų rajono ir Pietvakarinės miesto dalies, Trakų kryptimi.
Kitąmet planuojama baigti įrengti dviračių tako jungtį link Gudelių gatvės bei sujungti takus su šiemet baigiamais tiesti Architektų ir L. Asanavičiūtės dviračių takais.
Šiuo metu Vilniuje tvarkomos Parodų, Miškinių, Sausio 13-osios, Antakalnio, B. K. Balučio, Pelesos, Džiaugsmo, Kaminkelio, Žarijų, Kauno Vokės, Olandų, Panerių, Sibiro, Markučių, Ramunių ir kitos sostinės gatvės.
Savivaldybė skelbia, kad šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 80 kilometrų gatvių, beveik 10 kilometrų iš jų – žvyrkelių.
Taip pat žadama sutvarkyti 350 įvažiavimų į daugiabučių namų kiemus, pakloti apie 20 kilometrų naujų šaligatvių ir suremontuoti 16 kilometrų susidėvėjusių. Tam skirtos lėšos – 27 mln. eurų.