Su švyturėliais blyksinčia policijos palyda iš Klaipėdos uosto į Vilnių vežtas krovinys labiausiai išsiskyrė savo pločiu – jis trigubai platesnis už įprastą automobilį, todėl vairuotojams teko itin pasisaugoti jį lenkiant autostradoje ir prasilenkiant miestų gatvėse.
Apie dėl jo galimas spūstis įspėjusi Lietuvos automobilių kelių direkcija neviešino, koks krovinys bus vežamas, tačiau trečiadienį paaiškėjo, kas buvo slepiama po uždangalais.
18,5 m. ilgio, 5,65 m. pločio, 4,85 m. aukščio ir 40 tonų svorio krovinys – tai aviacijos akademijos „BAA Training“ įsigytas lėktuvo „Airbus 320“ skrydžio simuliatorius.
Taip sutapo, kad trečiadienį ši akademija pristatė kitą naujieną – trečiąjį savo simuliatorių, kuris skirtas besimokantiems skristi naujos kartos „Boeing 737“ lėktuvais. Daugiau apie tai skaitykite čia.
Tik naktį atvežtas „Airbus 320“ simuliatorius akademijoje turėtų būti įrengtas per maždaug mėnesį ir tai bus ketvirtojo tipo realaus skrydžio treniruoklis.
Krovinio neviešinimą bei saugumą galima suprasti dėl jo kainos – skrydžio simuliatoriai rinkoje kainuoja 9-11 mln. eurų.
Kaip tvirtino „BAA Training“ generalinė direktorė Eglė Vaitkevičiūtė, šis treniruoklis buvo pagamintas Belgijoje ir ketverius metus naudotas Tailande, iš kur ir atkeliavo į Lietuvą.
Tačiau, pasak jos, tai nėra paskutinis akademijos pirkinys – jau kitais metais Lietuvą pasiek ir penktasis skrydžio treniruoklis, šįkart „Airbus 320 NEO“ modelio lėktuvams.