Nuo ryto iki vėlyvos popietės vairuotojus tikrinę pareigūnai sučiupo aštuonis pažeidėjus. Bet rimčiausią pažeidimą padarė Lietuvoje registruotą vilkiką vairavęs neskelbiamos tautybės vyras, pranešė hna.de.
Patikrinę jo darbo ir poilsio režimą fiksuojantį tachografą pareigūnai sunkiai patikėjo radiniu – pasirodo, vairuotojas be poilsio važiavo net 20 valandų.
Tai – didžiulis leidžiamo darbo laiko viršijimas. Normali vairuotojo darbo diena turi trukti 9 valandas, po 4,5 valandų privalomas bent 45 minučių poilsis, o per parą vairuotojas turi ilsėtis ne mažiau 11 valandų.
Tuo tarpu pareigūnų sustabdytas vyriškis daugiau nei dvigubai viršijo leistiną darbo normą. Nors greičiausiai vairuotojas tiek važiuoti nusprendė ne pats, o gavęs paliepimą iš vadovų, bausmė skirta ne įmonei, o jam pačiam. Už šį pažeidimą vyro laukia net 1900 eurų bauda.
Dar vienas darbo ir poilsio režimą pažeidęs vairuotojas buvo iš Čekijos, bet jo pažeidimas buvo ne toks didelis.
Šis vairuotojas nepailsėjo minimalaus nepertraukiamo 9 valandų laikotarpio ir sėdo prie vairo po 3,5 val. poilsio. Čekui skirta 600 eurų bauda.
Dar šeši vairuotojai įkliuvo už tai, kad su sunkesniu kroviniu įvažiavo į kelią, kuriame transporto svoris ribojamas iki 12 tonų, jie gavo po 75 eurus baudos.
Bet pareigūnai neslėpė, kad vairuotojo iš Lietuvos pažeidimas išsiskyrė savo rimtumu.