Kaip skelbia dienraštis „Detroit Free Press“, vyras sėdo į roudsterį ir norėjo išvažiuoti iš kiemo, tačiau tuomet suprato, kad akumuliatorius – išsikrovęs.
Kadangi šiame modelyje durų atidarymo mechanizmai valdomi elektra, vyras nebegalėjo išlipti lauk.
Prašė Dievo pagalbos
„General Motors“ inžinieriai numatė tokius atvejus ir įrengė rankinio atidarymo svirtelę ant grindų šalia sėdynės.
Šios rankenos pozicija net pažymėta ryškioje schemoje ant vairuotojo pusės statramsčio. Instrukcijoje taip pat yra tam jos naudojimą paaiškinantis skyrius.
Bet P. Pyrosas nežinojo, kad automobilyje yra tokia svirtelė, o salone nebuvo vartotojo instrukcijos. Dėl neišmanymo vyriškis galėjo mirti nuo troškulio, tačiau jam pagalbą suteikė kaimynai.
„Nusprendžiau, kad mirsiu ir su tuo susitaikiau.
Du kartus paprašiau Dievo pagalbos, o tuomet pasakiau sau: „Gerai, Dieve, jeigu turiu mirti tokiu būdu, tegul taip ir būna“, – žurnalistams pasakojo jis.
Išgelbėjo kaimynas
Vietos žurnalistai pažymėjo, kad „Cadillac“ savininko gyvybei buvo iškilęs rimtas pavojus.
Klivlande keistojo incidento dieną buvo 25 šilumos, o P. Pyrosas pasakojo, kad uždarame automobilyje jau po 30 minučių tapo nepakeliamai karšta ir sunku kvėpuoti.
Vyras bandė šaukti ir mėgino išdaužti šoninius stiklus, tačiau visos jo pastangos buvo bevaisės. Apimtas nevilties jis netgi parašė sūnėnui raštelį, kuriame paaiškino, kas nutiko ir kaip jis mirė.
Galiausiai amerikietį išgelbėjo smalsus kaimynas, kuris užsuko pasidomėti, kodėl naktį buvo paliktos pravertos garažo durys.
Pastebėjęs automobilyje P. Pyrosą jis iškvietė policiją, o atvykę gelbėtojai įkrovė akumuliatorių ir taip išlaisvino nelaimėlį.
Gamintoją duos į teismą
„Cadillac“ savininkas kreipėsi į advokatus, kurie ketina iškelti bylą „General Motors“. Jis kaltina gamintoją tuo, kad avarinio atidarymo rankena nepakankamai gerai pastebima.
„General Motors“ šio atvejo ir iškeltų kaltinimų pernelyg nesureikšmino.
Koncerno atstovas spaudai Tomas Wilkinsonas sakė, kad atidarymo būdas ir svirtelės padėtis skirtinguose modeliuose – nevienoda, todėl vairuotojai turėtų perskaityti instrukciją.
Anot jo, jeigu vartotojams kyla daugiau klausimų, jie visuomet gali kreiptis į artimiausią atstovybę arba klientų aptarnavimo centrą.