Jį įsigijo socialiniuose tinkluose gerai žinomas nuomonės lyderis, komunikacijų ekspertas Liudvikas Andriulis. Tamsiai mėlynos spalvos visureigį su rusvu salonu vairuotojas atsiėmė Vilniaus „Keturių žiedų“ salone.
L.Andriulis tvirtino Q8 visureigį pasirinkęs dėl technologijų pažangos.
„Renkantis buvo akivaizdu, kad Q8 lenkia karta, o gal ir dviem kartom visus kitus Europos gamintojus. Tokie žmonės kaip aš renkasi inovacijas, renkasi visokias nematytas funkcijas, renkasi kompiuterius, kameras, ekranų rezoliuciją ir visus kitus, pačius įdomiausius ir kiečiausius dalykus, kurie ir yra čia sudėti“, – pasakojo jis vaizdo įraše, nufilmuotame atsiimant automobilį.
L.Andriulis neslėpė ketinęs pirkti „Audi SQ7“, bet užsakytą automobilį vežant į Lietuvą užklupo kruša ir mašiną gerokai apdaužė. Todėl jis nusprendė užsisakyti tokios pat spalvos Q8.
Pirmieji „Audi Q8“ siūlomi tik su vienos rūšies varikliu – 3 litrų dyzeliniu V6 formos motoru, turinčiu 286 AG bei švelnaus hibrido sistema, kuri taupo degalus užvedant automobilį ar riedant mažu greičiu.
Variklis derinamas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir iki 100 km/val gali įsibėgėti per 6,3 sek.
Visureigis-kupė (šį pavadinimą Q8 gavo dėl berėmių langų) yra sportiškesnis už savo „brolį“ Q7, bet abu modeliai valdomi labai panašiai.
Naujasis modelis gaminamas toje pačioje gamykloje Bratislavoje ant tos pačios MLB platformos, kaip ir kiti didžiausieji „Volkswagen“ grupės visureigiai „Volkswagen Touareg“, „Audi Q7“ ir „Porsche Cayenne“.
Automobilyje gausu technologinių priedų, išmanių pagalbinių sistemų, virtualus prietaisų skydelis ir du didelės raiškos ekranai. Viršutinis lietimui jautrus ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame ekrane vairuotojas gali pasirinkti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas ar įvesti tekstą.
Bazinė „Audi Q8“ versija kainuoja nuo 70 500 eurų, bet gamintojas neslepia, kad gerai sukomplektuoti modeliai lengvai viršys 100 tūkst. eurų ribą.