„Žiedo pralaidumas iki šiol buvo didesnis nei R. Kalantos gatvės. Todėl pritaikėme nesudėtingą, bet efektyvų sprendimą – prieš sankryžą išplatinome gatvę ir dabar į žiedą iš R. Kalantos gatvės galima įvažiuoti ne dviem, o trimis eismo juostomis“, - teigė Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.
Nedideli, bet reikšmingi pokyčiai pernai palietė ir vadinamąjį pilies žiedą. Jame įrengus stulpelius atskirti transporto priemonių srautai, atvykstantys iš Jonavos gatvės. Linkuvos ir Varnių gatvių sankryžoje įrengiant guminius stulpelius buvo atskirtos kryptys ir įvestas aiškesnis eismo organizavimas.
Kovo 11-osios gatvės ir V. Krėvės prospekto žiedinėje sankryžoje įvažiavimai į žiedą perorganizuoti iš vienos eismo juostos į dvi.
Šis pokytis įnešė daugiau aiškų vairuotojams ir padidino žiedo laidumą. Papildoma eismo juosta panaikinus salelę įrengta ir Tvirtovės alėjos bei Savanorių prospekto sankirtoje.
„Savanorių ir Pramonės prospektų sankryžoje įrengta papildoma eismo juosta sukti į Pramonės prospektą atvažiuojant nuo Karmėlavos pusės. Be to, šiuo metu baigiama įrengti papildoma juosta kairiajam posūkiui į Šiaurės prospektą atvažiuojant nuo miesto centro. Birželio 23-osios žiede įrengta papildoma eismo juosta važiuoti link Taikos prospekto. Raudondvario plento ir Kėdainių gatvės sankryža išplatinta atskiriant eismo juostą kairiajam posūkiui“, - apie vairuotojų gyvenimą lengvinančias naujoves pasakojo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Šiuo metu taip pat baigiama išplatinti Pramonės ir Partizanų gatvių sankryža įrengiant dvi eismo juostas kairiajam posūkiui į Pramonės prospektą. Raudondvario plente buvusios salelės sąskaita įrengta antra eismo juosta kairiajam posūkiui į A5 greitkelį.