Neseniai jos produktų gamą papildė ir naujas šarvuotis, kuris buvo sukonstruotas ant „GAZ Sadko“ važiuoklės.
„Rida Buran“ pavadintas sunkvežimis išsiskiria agresyviu militaristinio stiliaus dizainu, o svarbiausia jo ypatybė – modulinė šarvų konstrukcija.
Universali konstrukcija
Standartinis modelis yra šešerias duris ir tiek pat sėdimų vietų turintis visureigis su nedidele krovinių platforma.
Tačiau kabina, galinė salono dalis ir atvira platforma yra atskiros kėbulo dalys, todėl gali būti nuimtos, o vietoje jų montuojami kiti moduliai.
Pavyzdžiui, galima palikti tik trumpą kabiną ir įrengti didesnę krovinių platformą su bortais arba cisterną.
Minėtų modulių šarvai atitinka trečiąjį apsaugos lygį, t. y. jie atlaiko apšaudymą iš automato su 7,62 kalibro kulkomis. Stiklai sustiprinti laikantis dar aukštesnio ketvirtojo apsaugos lygio.
„Buran“ stoge yra keturi liukai ir du langai, durys rakinamos tokiais pat užraktai, kokius turi šarvuotos namų durys.
Salone įrengtas oro kondicionierius, o sėdynės prie grindų pritvirtintos taip, kad po automobiliu įvykus sprogimui keleiviai būtų papildomai apsaugoti.
Liko standartiniai mazgai
„Rida“ šarvuotis išlaikė visus svarbiausius „GAZ Sadko“ mazgus. Jame sumontuotas standartinis 4,4 litro darbinio tūrio JAMZ-534 dyzelinis variklis, kuris išvysto 147 AG galią ir 670 Nm sukimo momentą.
Motoras komplektuojamas kartu su mechanine 5 laipsnių transmisija ir paskirstymo dėže. Visureigis turi nuolatinę keturių ratų pavarą ir turi perdavimo skaičių pažeminimą.
Maksimalus „Buran“ išvystomas greitis siekia 95 km/val., o vidutinės degalų sąnaudos siekia 15 l/100 km.
Idant nesustotų pačioje pavojingiausioje situacijoje visureigis aprūpintas dviem bakais, kurių bendra talpa siekia 210 litrų.
Teoriškai tai leidžia šiam gigantiškam šarvuočiui be degalų papildymo nuvažiuoti 1400 kilometrų atstumą.