Visgi kaimyninėje Rusijoje yra įspūdingų egzempliorių, tokių kaip šis šonaslydžio varžyboms paruoštas 1999 metų sedanas.
Šį automobilį šių metų „Rusijos drifto čempionate“ vairavo Fiodoras Vorobjovas.
Nuotraukos išduota, kad tai yra iš pagrindų perdarytas automobilis. Tokio neišvysite net kaimyninės šalies gatvėse.
Įvertino apvalia suma
Sprendžiant pagal penktuko aprašymą, rusiškame transporto skelbimų portale auto.youla.ru, automobilis buvo tobulinamas net 10 metų.
Dabartinis savininkas taip pat tvirtina, kad per visą eksploatacijos laikotarpį su nuo buvo nuvažiuota vos 200 kilometrų.
Galinius šio bolido ratus per ZF pavarų dėžę, kuri buvo paimta iš BMW 320, ir „Nismo“ ribotos trinties direfrencialą suka tarp šonaslydininkų itin populiarus „Toyota“ gamintas 2JZ-GTE variklis.
Maksimali šio gerokai perdaryto motoro išvystoma galia siekia 610 AG, o didžiausias sukimo momentas – 800 Nm.
VAZ pardavinėjantis salonas už varžyboms paruoštą mašiną prašo 10 mln. rublių (137 tūkst. eurų).
Taip pat siūloma galimybė keisti jį į lengvąjį arba komercinės paskirties automobilį.
Stebina detalių įvairove
Greta tokių žinomų kompanijų gaminių, kaip „Garret 3576 GTX“ turbokompresorius, AEM variklio valdymo blokas, „Nardi“ vairas ar „Volk Racing“ lengvojo lydinio ratlankiai taip pat panaudotos labai skirtingų automobilių detalės.
Pavyzdžiui, šonaslydžio bolidui buvo pritaikytas „Mitsubishi 120PS“ sunkvežimio generatorius.
Taip pat jame vietą rado „Nissan GT-R“ (R32) galinės stabdžių apkabos, „Nissan 180 SX“ vairo kolonėlė, „Nissan Silvia“ (S14) galinis porėmis, „Volgos“ spyruoklės ir galiniai „Ford“ amortizatoriai.
Salonas, kuriame sumontuotos „Sparco“ sėdynės ir tos pačios kompanijos saugos diržai, stebina puikia surinkimo darbų kokybe.