Sukūrė neįtikėtiną automobilį: „frankenšteinas“ ar tikras gražuolis?

2018 m. kovo 10 d. 10:09
Lrytas.lt
Jei norite išsiskirti transporto sraute, tačiau patiems trūksta fantazijos arba laiko jos paskatintų projektų įgyvendinimui, tereikia pažvelgti į skelbimus internete.
Daugiau nuotraukų (7)
Vienas ekstravagantiškiausių pasiūlymų yra šis nagingo, tačiau keistą skonį turinčio JAV meistro sukonstruotas automobilis.
Šiam kūriniui turbūt labiau nei bet kuriai kitai mašinai tinka apibūdinimas „frankenšteinas“, nes jame buvo panaudotos net 28 skirtingų modelių detalės.
Detalės – iš kur papuolė
Pridedamas ir įspūdingas visų donorų sąrašas, kuriame dominuoja seni amerikietiški automobiliai.
5,7 litro darbinio tūrio V8 tipo benzininis variklis buvo paimtas iš 1985 metų GMC pikapo, galinis tiltas – iš 1972 metų „Pontiac“, automatinė pavarų dėžė – iš 1982 metų „Chevrolet“, pakaba – iš 1982 metų „Cadillac“.
„eBay“ patalpintame skelbime prie šio kūrinio markės paliktas įrašas „kiti gamintojai“, tačiau modelis aiškus – tai G80.
Nurodoma pagaminimo data – 1939-ieji, tačiau ji tiesiog atitinka seniausio iš projektui panaudotų „Chevrolet“ pagaminimo datą.
Būtent šio modelio pagrindu buvo užpildyti senieji registracijos dokumentai, tačiau pardavėjas rašo, kad automobilį reikės perregistruoti.
Tuo metu tikroji unikalaus vienetinio kūrinio surinkimo data nėra žinoma.  
Taptų dėmesio centru
Savininkas rašo, kad yra automobilių modifikavimo entuziastas, o prie unikalaus projekto prisidėjo ir jo bendraminčiai.
Amerikietis tikina, kad lankantis parodose jo kūrinys visuomet sulaukdavo išskirtinio publikos dėmesio.    
Aprašyme taip pat skelbiama, kad būsimas savininkas galės mėgautis ne tik galimybe vairuoti šį išskirtinį automobilį.
Mieste, kuriame šis laimingasis pasirodys, į jį iškart visi atkreips dėmesį ir apie tai pasklis kalbos.
Visgi pardavėjo pareiškimais apie tai, kad tokios mašinos vairuotojui pavydės šeima, draugai ir kaimynai, galima suabejoti.
G80 sumontuotų iš 1972 metų „Ford Pinto“ paimtų durų išorinė pusė perdaryta, tačiau amerikietis tikina, kad elektriniai langai liko savo vietose ir jie puikiai veikia.  
Nežino, ar galėtų važiuoti
JAV šiuo automobiliu legaliai galima važiuoti gatvėje, tačiau nuo tada, kai buvo surinktas, jis savo eiga įveikė tik šiek tiek daugiau nei 80 kilometrų.
Tačiau surenkant mašiną buvo naudojamos tik senos detalės, todėl amortizatorius jau reikia keisti.
Anot pardavėjo, automobilis jau ilgą laiką stovi nejudinamas, todėl net jis pats negali pasakyti, ką be jau minėtų amortizatorių reiktų keisti ruošiantis į ilgą kelionę.
Rasti pirkėją unikaliam vienetiniam automobiliui visuomet yra sudėtinga užduotis, o ypatingai tuomet, kai kūrėjas linkęs pervertinti savo rankų darbą.
Amerikietis už „frankenšteiną“ prašo net 25 tūkst. dolerių (20 tūkst. eurų), taigi nenuostabu, kad rimtai susidomėjusių kol kas neatsirado.
tiuningasFrankenšteinas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.