Vietoje naujų automobilių ir pusnuogių merginų jame kiekvieną mėnesį puošia gražiausi lietuvių turimi klasikiniai automobiliai ir pagal automobilių „gimimo“ laikmetį pasipuošę žmonės. Prie dalies automobilių pozuoja patys jų savininkai.
Kaip tvirtino klubo „Klasika“ prezidentas Egidijus Einoris, klubo veiklos tikslas – ne tik istorinių transporto priemonių išsaugojimas, bet ir senovinės technikos demonstravimas bei propagavimas.
Vienas iš tokių būdų, kuriuo nuo pat įsikūrimo garsėja klubas „Klasika“ – spaudos leidiniai, skatinantys domėjimąsi istoriniais automobiliais bei motociklais.
„Šiemet, jau net vidurvasaryje išleistas šeštasis kasmetinis klubo „Klasika“ sieninis kalendorius, stebina ne tik ankstyvu pasirodymu, bet ir kokybiškai sustiprėjusia bei padidėjusia leidėjų komanda.
Prie jau anksčiau publikuotų fotografų Ilonos Daubaraitės, Dainiaus Nagelės, Vilhelmanto Sereikos fotografijos darbų prisidėjo panevėžiečių Sigitos Jakubonienės ir Silvijos Pranauskės savitas žvilgsnis į istorinę techniką bei ją supančių žmonių grožį.
Padedant fotografuojamų senovinių automobilių savininkams ir fotomodeliams, kalendorius ne tik, kad neprarado informacinės paskirties, bet ir išlaikė bei įgavo savitą meninę išraišką.
Šis leidinys – ne tik klubo „Klasika“ tradicijų tęsinys, bet ir naujų fotografinių sprendimų ieškojimas bei istorijos ir nūdienos atspindys laiko bėgime“, – pasakojo E.Einoris.
Kalendoriuje matomi žmonės ir automobiliai:
Ponios Gida ir Jūratė bei „Ford T“, 1923 m., savininkas – Alfredas Zigmantas;
Panelė Emilija ir ponas Gintautas bei „Packard 6 Series 333 Limousine“, 1925 m., savininkas – Gintautas Miškinis;
„Citroen C4“, 1929 m., savininkas – Alfredas Zigmantas;
Ponai Nijolė ir Gvidonas bei „Ford T“, 1926 m., savininkas – Sigitas Zajarskas;
Ponai Alma ir Sigitas bei „DeSoto“, 1932 m., savininkas – Sigitas Zajarskas;
Austėjus ir „Mercedes-Benz 230 W143“, 1937 m., savininkas – Sigitas Zajarskas;
Joana ir „Cadillac deVille Coupe“, 1956 m., savininkas – Stasys Pranevičius;
Ponai Larisa ir Arūnas bei „BMW 327 Cabriolet“, 1939 m., savininkas – Arūnas Adomaitis;
Mantė ir „Chrysler Windsor“, 1956 m., savininkas – Saulius Vaisiūnas;
Sigita ir „Volvo LV127“, 1945 m., savininkas – Alfredas Zigmantas;
„Mercury Comet Caliente Convertible“, 1964 m. savininkas – Egidijus Einoris;
Gintarė ir „Studebaker Commander Regal Coupe“, 1955 m., savininkas – Gediminas Aleksandravičius;
„Cadillac Series 62“, 1942 m., savininkas – Dalius Linkevičius.