Praėjo tik kiek mažiau nei mėnuo nuo tada, kai „Bugatti“ pranešė, kad lenktynininkas Juanas Pablo Montoya 0 – 400 – 0 km/val. sprintą ir stabdymą atliko per 41,96 sekundės.
Įdomu tai, kad „Koenigsegg“ greičio rekordų ketina siekti ir su hibridiniu „Regera“ superautmobiliu, kurio visi egzemplioriai jau buvo parduoti. Tačiau iš pradžių nusprendė panaudoti naująjį „Agera RS“.
Šis modelis skirtas JAV rinkai. Po paskutinių patobulinimų maksimali jo variklio galia siekia 1360 AG, o didžiausias sukimo momentas – 1370 Nm. Už papildomą mokestį klientai taip pat gali pasirinkti išimamus saugos lankus.
Pagal pirminį planą bandymai turėjo būti atliekami rugsėjo 30 ir spalio 2 dienomis Papenburgo komplekse Vokietijoje, tačiau permainingi orai privertė „Koenisegg“ atsisakyti šios minties.
Sekmadienį, spalio 1 dieną pietinėje Skandinavijos dalyje nušvitus saulei, visa gamintojo komanda nuskubėjo ten. Naujas automobilis tuomet dar buvo apklijuotas apsaugine plėvele.
Bandymu trasa tapęs pakilimo takas prieš apsilankant „Koenigsegg“ pastaruosius 14 metų buvo uždarytas, o danga vietomis buvo nelygi ir duobėta.
Taip pat „Agera RS“ iki tol niekada nevažiavo 400 km/val. greičiu. Siekiant sumažinti oro pasipriešinimą, inžinieriams teko sumažinti galinio sparno atakos kampą.
Ant betono dangos superautomobiliui trūko sukibimo ir nuo pirmos iki trečios pavaro nuolatos veikė sukibimo kontrolė. Visgi vairuotojas Niklas Lilja sugebėjo įsibėgėti nuo 0 iki 400 km/val. ir vėl sustoti vos per 36,44 sekundės.
„Bugatti“ rekordas buvo pagerintas 5,52 sekudės.
400 km/val. greitį „Agera RS“ pasiekė per 26,88 sekundės ir tam prireikė vos 1,95 kilometro. Stabdymas truko 9,56 sekundės, o per tą laiką superautomobilis nuvažiavo 483 metrus.
Testų metu švedų kūriniui pavyko pasiekti 402 km/val. greitį ir vėl sustoti per 37,28 sekundės. Šiam drąsiam bandymui prireikė 2,5 kilometro, o viso pakilimo tako ilgis – 2,7 kilometro.