Keistąja mašiną įamžinęs Ivanas Ivanovas savo paskyroje rašo, kad visureigį suprojektavo ČTZ konstruktorius Maksimas Melničenka. Gamykloje jis vadovavo hidraulinę traktorių įrangą tobulinančių specialistų grupei.
Tiksli gamybos data nėra žinoma, tačiau skelbiama, kad mašina buvo sukonstruota 1950 arba 1951 metais.
Neoficialiai duomenimis, neįprasto projekto jo autoriai ėmėsi savo iniciatyva. Viskas buvo atlikta profesionaliai, kadangi galiausiai prie mašinos tobulinimo ir konstravimo galiausiai prisidėjo visas ČTZ hidraulikos padalinys.
Keturias ašis turintis futuristinio dizaino automobilis yra savo gabaritais visiškai neprimena traktoriaus. Jo ilgis siekia 4530 milimetrus, plotis – 1900 milimetrų, o aukštis – 1490 milimetrų.
Nepaisant panašios į prailgintą miesto autobusą konstrukcijos, visureigis yra labai lengvas – jis sveria vos 600 kilogramų. Tai daugiausiai lėmė faktas, kad jo kėbulas pagamintas iš kniedėmis sujungtų aliuminio plokščių.
Įdomu tai, kad nuolatinė pavara veikia pagal hidrostatinę schemą, t. y. vidaus degimo variklis suka hidraulinį siurblį, o šis varo visuose ratuose sumontuotus hidraulinius motorus.
Vietoje ratų ant kiekvienos variklių poros taip pat gali būti montuojami vikšrai.
Konstrukcijoje panaudoti GAZ-M20 „Pobeda“ mazgai. Iš to paties automobilio norėta paimti ir variklį, tačiau dėl nežinomų priežasčių šis planas nebuvo įgyvendintas.