Nuo 1969 iki 1973 metų „Ferrari“ pagamino šiek tiek daugiau nei 1200 vienetų „365 GTB/4 Daytona“ automobilių, iš kurių penki turėjo lengvesnius aliuminio lydinių kėbulus.
Nuotraukose įamžintas vienintelis bendrojo naudojimo keliams skirtas tokį unikalų kėbulą turėjęs „Daytona“ egzempliorius. Jį ruošė „Scaglietti“ meistrai, o pirmasis automobilio savininkas buvo artimas Enzo Ferrari draugas Luciano Conti.
Kupė buvo pagamintas 1969 metais ir „Scaglietti“ dirbtuvėse gavo 32-ąjį kėbulo numerį.
Be itin reto aliumininio kėbulo automobilis taip pat turėjo trokštamus plastikinius priekinius žibintus ir elektra valdomus langus.
1971 metais jis buvo įvežtas į Japoniją, kur pakeitė tris savininkus. Paskutinis iš jų buvo Makoto Takai, kuris ir laikė automobilį pastaruosius 35 metus.
Retas kolekcionierius žinojo šio „Daytona“ buvimo vietą, o tiek, kurie bandė jį įsigyti, iki šiol nieko nepešė.
Birželio mėnesį „Daytona“ buvo nuodugniai patikrinta. Ekspertai patvirtino, kad kėbulo ir variklio numeriai atitinka „Scaglietti“ gaminio duomenis, taigi tai iš tiesų vienetinis automobilis.
Jis bus parduodamas rugsėjo 9 dieną vyksiančiame „RM Sotheby's“ aukcione. Organizatoriai už unikalų klasikinį modelį tikisi gauti iki 1,7 mln. eurų.