Tarybinės technikos specialistai pažymi, kad iki mūsų dienų iškilo itin mažai ZIL-130 serijos modelių. O rasti tokios puikios būklės – apskritai neįmanoma.
Be to, tai ne standartinis ZIL-130 sunkvežimis, o jo pagrindu sukonstruotas savivartis.
Skelbimo nuotraukose įamžintas egzempliorius su žvilgančia mėlynos spalvos kabina šiuo metu yra Sevastopolyje. Savininkas kaip reikiant pasistengė, kad jo sunkvežimis būtų išskirtinis ir šiek tiek patogesnis.
Šis išdailintas ZIL turi visą nestandartinės elektros įrangos komplektą – elektra valdomus langus, valytuvus, sėdynes ir netgi patobulintą užvedimo sistemą.
Kabiną sunku atpažinti, nes vietoje įprastų metalinių paviršių čia pasitinka vakarietiškiems automobiliams įprasti kilimai, tekstilė, odos apmušalai ir netgi medienos apdaila. Visgi bene geriausias patobulinimas – iš seno „Mercedes-Benz“ paimtas vairas.
Naudojo statybose
ZIL-MMZ-4502 žymėjimą gavusi versija buvo naudojama statybose ir sunkiojoje pramonėje. Tai buvo senojo MMZ-555 modelio pamaina, kuri buvo gaminama 13 metų.
Pagrindinis jos privalumas lyginant su pirmtaku buvo 3,8 kubinių metrų krovininė platforma su stačiais bortais.
Pirma bandomoji šių savivarčių serija nuo konvejerio nuriedėjo 1975 metų gruodį, o kitų metų sausį jau buvo pradėta serijinė gamyba. Laikui bėgant šis modelis buvo modernizuotas kartu su ZIL-130 važiuokle, o gamyba buvo nutraukta tik 1994 metais.
Kaip pažymi patys rusai, geriausia tai, kad viso šio grožio kaina tiesiog juokinga – vos 400 tūkst. rublių (5700 eurų).