„Per praėjusius sezonus pamatėme daug klientų Baltijos šalyse ir Suomijoje, išbandėme įvairius maršrutus skirtinguose miestuose, „Ferrariu“ palakstėm Vokietijos greitkeliais, susipažinom su kitokiais klientais Tenerifėje“, – pasakojo Rokas Markevičius.
2016 m. Lietuvos klientams buvo pristatytos ir kelios naujovės. Norintys išsamiai susipažinti su superautomobiliais, galėjo rinktis 40 min. trukmės maršrutą magistralėje, kurio metu vairuotojas išbandydavo automobilį miesto sąlygomis su įvairiais „gulinčiais policininkais“, per viadukus, vaizdingais, vingiuotais priemiesčio keliukais ir pralėkdavo su vėjeliu magistrale.
O tiems, kurie nenorėjo būti varžomi kelių eismo taisyklių, praėjusiais metais buvo pasiūlyti važiavimai oro uoste. Važiavimas Vilniaus Dariaus ir Girėno aeroklubo pakilimo taku turi du neginčijamus privalumus. Pirma – tai vieta, kur nereikia laikytis kelių eismo taisyklių ir antra – maksimalus saugumas, kiek apskritai gali būti lėkimas dideliu greičiu saugus.
Didžiausia praėjusių metų naujovė – parką papildęs technikos meno kūrinys, piktasis, 2012 metų gamybos „Lamborghini Gallardo LP 560-4“.
Tai išskirtinis automobilis, turintis ko gero visus įmanomus privalumus, kuriuos galima užsakyti šiam modeliui: didžiulius anglies pluošto-keraminius stabdžių diskus, taip vadinamą, „didįjį“ anglies pluošto paketą, kuris susideda iš anglies pluošto pagamintų galinio vaizdo veidrodėlių, galinio variklio dangčio bei spoilerio, ypatingai lengvų ir tvirtų, specialiai šiam modeliui OZ įmonės sukurtų „Superleggera“ 19 colių ratlankių, pneumatinę važiuoklę, titaninį išmetimą, kuris prideda daug garso bei apie 10 AG, „Harman-Kardon“ audio sistemą bei „Alcantara“ odos saloną.
Automobilis turi išskirtines dinamines savybes – iki 100 km/val. greičio įsibėgėja vos per 3,4 sek., o jo maksimalus greitis siekia 325 km per val.
Pasak pramogos organizatorių, „Lamborghini“ – visai kitoks nei Ferrari. Tai galingas, greitas, bet sunkiau valdomas monstras.
„Dauguma mus aplankančių klientų yra girdėję apie keramikinius stabdžius, bet retas patyręs kaip jie stabdo. Pusiau automatinė greičių dėžė ir sankaba veikia žymiai sklandžiau. Tiek pajudant iš vietos, tiek jungiant pavaras, automobilio elgesys nuspėjamas ir užtikrintas“, – sakė mašinos šeimininkas Kirilas Ososovas.
Keturių ratų pavara, užmynus akceleratorių, priverčia visą 570 AG galią generuoti į pagreitį. Štai kodėl šiam automobiliui reikalingi tokie stabdžiai.
„Ferrari“ draugiškesnis vairuotojui, lengviau valdomas, išmania pakaba, prisitaikančia prie įvairaus važiavimo stiliaus, dailios, didelę išliekamąją vertę turinčios dizaino formos.
„Dauguma mūsų instruktorių, kuriems tenka visą dieną važinėtis šiais automobiliais, mieliau renkasi „Ferrarį“. „Lamborghini“ – tai piktas, juodas, be proto galingas ir greitas velnias. „Lambo“ pakaba kieta, stabdžiai agresyvūs, o formos signalizuoja, kad automobilis tik ir laukia, kol šausi juo pirmyn, – pristato R. Markevičius. – Kai klientai klausia, kuo jie skiriasi, duodu tokį palyginimą: „Ferrari“ labiau tiktų kurorte su atviru stogu vežioti damą, o „Lambo“ – naktį gąsdinti miesto gyventojus“, – šypsosi pašnekovas.
Klientai „Ferrari“ daugiau renkasi vedami šio gamintojo įvaizdžio, didele dalimi atkeliavusiu iš „Formulės 1“, dažniau moterys, vyresnė publika. „Lamborghini“ dažniau pasirenka jaunimas. Tikriausiai dauguma jų kompiuteriniuose žaidimuose važiuodavo šiuo automobiliu ir dabar knieti pavairuoti tikromis gatvėmis.
„Džiaugiamės galėdami klientams suteikti galimybę vieno apsilankymo metu išbandyti abu labai skirtingus superautomobilius – dailųjį žirgą „Ferrari“ ir piktąjį bulių „Lamborghini“. Net atėję su dovanų kuponu vienam automobiliui, neretai primoka ir važiuoja abiem“, – kalba organizatoriai.
Superautomobilių pramoga organizuojama keturiose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Paprašyti palyginti šalių pasirinkimą, Rokas su Kirilu tvirtina, jog lietuviai apylygiai renkasi abu automobilius.
Latvijos ir Estijos vairuotojai dažniau renkasi „Lamborghini“, o štai suomiai kur kas dažniau pageidauja „Ferrari“. „Matyt, Kimi Raikkoneno dalyvavimas „Formulės 1“ lenktynėse „Ferrari“ komandoje daro didelę įtaką“, – spėjo jie.
Suomiai tikri autosporto fanai ir puikūs vairuotojai. Jeigu Baltijos šalyse klientai ateina „prasilėkti“, tai Suomijoje jie džiaugiasi galėdami „prisiliesti“ prie nuostabaus technikos kūrinio.
„Stebėtinai dažnai mus aplanko klientai su baigusiais galioti vairuotojo pažymėjimais – statistiškai 1 iš 30-ties. Net negalėjome pagalvoti, kad tiek daug gatvėse važinėjančių negaliojančiais dokumentais žmonių. Tačiau būna ir tokių klientų, kurie nori važiuoti keleivio vietoje. Dauguma jų sako, kad instruktorius geriau parodys automobilio galimybes nei pats vairuodamas“.
Neretai patys tėvai dovanoja pasivažinėjimą savo vaikams. Jie džiaugiasi kiekviena automobilio detale, kiekvienu garsu, fotografuojasi, filmuoja ir žada sugrįžti vos išsilaikę „teises“. „Ir mūsų vaikystės svajonė buvo pravažiuoti „Ferrari“ arba „Lamborghini“. Gerai, kai svajonės pildosi“, – sakė automobilių savininkai.