Iki balandžio pabaigos dalyviai varžysis atlikdami teorinius testus, o gegužę geriausiai pasirodžiusių komandų lauks praktinės užduotys didžiajame konkurso finale Lione, Prancūzijoje. Šio renginio tikslas – tobulinti „Renault Trucks“ serviso centrų darbuotojų įgūdžius bei dalintis sukaupta patirtimi.
Jau antrąkart rengiamame RTEC 2017 („Road to Excellence Championship“) turnyre jėgas šiemet išbandys 5285 serviso centrų darbuotojai, atstovaujantys 49 šalis ir susiskirstę į 1421 komandą.
RTEC konkurso tikslas – atskleisti įgaliotųjų serviso centrų tinklo profesionalų patirtį ir žinias, sudarant jiems galimybes varžytis tarpusavyje.
Šios varžybos komandoms leidžia ne tik konkuruoti tarpusavyje siekiant geriausių rezultatų, bet ir padeda stiprinti darbuotojų komandinio darbo įgūdžius, įgalina palyginti skirtingų šalių patirtį, dalintis geriausia darbo praktika bei patirtimi, siekiant geriausio įmanomo klientų aptarnavimo.
„RTEC konkursas atskleidžia „Renault Trucks“ darbuotojų iš viso pasaulio darbo kokybę bei technines žinias. Tai, kad mintis surengti tokį konkursą buvo prasminga, liudija net 2,5 karto didesnis nei praėjusį kartą užsiregistravusių dalyvių skaičius,“ – sako „Renault Trucks“ serviso viceprezidentas Gilles Clément.
Konkursas susideda iš trijų dalių: iš pradžių komandos varžosi dviejuose teoriniuose turuose, vėliau geriausiai pasirodžiusios komandos savo įgūdžius ir žinias išbandys finale, kuriame jiems teks atlikti praktines užduotis remontuojant „Renault“ sunkvežimius.
„Renault Trucks“ servisų tinklą atstovaujantys dalyviai teorinėje dalyje turi atlikti du, iš 35 klausimų sudarytus testus, leidžiančius patikrinti jų technines žinias apie įmonės sunkvežimius, remonto įrankius, darbo procedūras bei bendravimo su klientais įgūdžius.
Teoriniuose turuose geriausiai pasirodžiusios 24 komandos gegužę bus pakviestos į „Renault Trucks“ gimtąjį Liono miestą Prancūzijoje, kuriame bus surengtas didysis konkurso finalas. Dalyviams teks atlikti realias sunkvežimių remonto bei techninės priežiūros užduotis gamyklos mokymo centre.
„Mūsų serviso, sandėlio, klientų aptarnavimo darbuotojai bei meistrai entuziastingai priėmė iššūkį dalyvauti konkurse ir kovoti dėl vietos tarptautiniame finale, – sako RTEC konkurso koordinatorius Lietuvoje ir „Renault Trucks“ serviso instruktorius Giedrius Jokūbauskas. – Dalyviai šias varžybas vertina ne tik kaip galimybę tobulėti bei pasitikrinti savo profesines žinias, tačiau ir ugdyti komandinio darbo įgūdžius, vadybines kompetencijas.
Jei pirmuose dviejuose etapuose dalyvių terminai pernelyg nespaus, tai į finalą patekusios komandos turės dirbti it puikiai sustyguotas mechanizmas: visą dieną truksiančiame ture joms teks identifikuoti ir šalinti tikrus vilkikų gedimus.
Todėl labai svarbu, kad komandas jau nuo pat pradžių sudarytų technikai, detalių vadybininkai ir sandėlio darbuotojai. Kaip ir darbe, taip ir šiame konkurse tiksliai ir greitai darbą atliks bei geriausių rezultatų pasieks tik vienas kito žinias ir kompetencijas papildantys kolegos“.