Ši įranga visoje Europos Sąjungoje parduodamiems vilkikams tapo privalo nuo 2012 metų.
Į Berlyne vykusią Kalėdų mugę metu praėjusią savaitę įsirėžęs vilkikas pražudė 12 žmonių, kol galiausiai sustojo. Kaip skelbia Vokietijos žiniasklaida, sunkvežimį sulaikė automatinė stabdžių sistema.
Lengvos laikinų prekyviečių palapinės vilkikui su 25 tonų kroviniu pakrauta puspriekabe buvo menka kliūtis. Žalą padėjo sumažinti tik šiuolaikinė saugomo įranga.
„Suddeutsche Zeitung“ laikraščio ir NDR bei WDR televizijos kanalų atlikti tyrimai rodo tą patį – „Scania R450“ vilkikas su puspriekabe sustojo nuvažiavęs nuo 70 iki 80 metrų. Davikliams užfiksavus smūgį į kabiną suveikė automatinio stabdymo sistema.
Anksčiau buvo skelbiama, kad sunkvežimis vingiavo po kelią ir staiga sustojo dėl didvyriško jį vairavusio lenko elgesio. Pastarasis buvo rastas negyvas kabinoje su durtinėmis žaizdomis.
Daugiau nei 80 per panašią ataką praėjusių metų liepą žuvo Nicoje. Prancūzams švenčiant Bastilijos dieną į minią įsirėžė 19 tonų „Renault Midlum“ sunkvežimis.
Primename, kad nuo 2012 metų Europos Sąjungoje parduodamuose sunkesniuose nei 3,5 tonos sunkvežimiuose tapo privaloma montuoti avarinio stabdymo sistemą. Tokia įranga perspėja vairuotoją, o tada savarankiškai sustabdo transporto priemonę.
Taip buvo siekiama sumažinti tragiškų avarijų, kuriose sunkvežimiai taranuoja kitus automobilius, skaičių.