Pasak jo, incidentas nutiko gruodžio 8-osios rytą, apie pusę penkių. Dariaus automobilis slystelėjo Kaune, Pramonės prospekte, ties Dainavos poliklinika. Laimei, niekas nenukentėjo, bet automobilis užblokavo eismą ir Darius vienas negalėjo jo išsistumti.
„Tą naktį eismo sąlygos buvo ypatingai sudėtingos, todėl papuoliau į bėdą – įstrigau kelyje ir niekaip išvažiuoti negalėjau. Nors automobilio padangos naujos, tačiau su ledu ir vandeniu sukibimas buvo neįmanomas, todėl paskambinau į „Lietuvos draudimo“ kompanija, nes man priklauso pagalba kelyje.
Darbuotojas atsiliepė apsimiegojęs, visiškai nesiorientuojantis aplinkoje, ir pasakė, kad pagalbos mažiausiai reikės laukti 2 val. Man labai keista, kad pagalbos ankstų rytą reikia tiek daug laiko laukti, juk ne piko metas ir automobilių srautų gatvėse nėra“, – pasakojo jis.
Darius nusprendė draudikų pagalbos nelaukti ir paskambino bendruoju pagalbos centro numeriu. Kadangi automobilis trukdė eismui, policijos pareigūnai atvyko bemat ir greitai ištraukė Dariaus mašiną. Vyras pareigūnams liko labai dėkingas, kad problemą išsprendė vos per 15 minučių.
Kitą dieną jis parašė apie įvykį „Lietuvos draudimui“ ir sulaukė įmonės atstovo skambučio, tačiau jį nustebino draudikų pasiūlymas.
„Sulaukiau skambučio, kad jeigu turiu kokias nors sąskaitas, jie apmokės, o jeigu neturiu jokių sąskaitų jie pasiūlė man padovanoti nemokamą kuponą nusiplauti automobilį. Tai visiškas pasityčiojimas iš kliento – nesuteikę pagalbos kelyje siūlo nemokamai nusiplauti automobilį“, – įvertino Darius.
„Lietuvos draudimo“ Žalų valdymo skyriaus vadovė Viktorija Katilienė:
Atsiprašome kliento dėl šios situacijos ir patirtų nepatogumų. „Lietuvos draudimo“ techninė pagalba miesto ribose įprastai atvyksta greičiau nei per valandą, tačiau labai retais atvejais pasitaiko, kad dėl ekstremalių oro sąlygų – plikledžio, staigaus ir gausaus snygio ar didelių šalčių – vienu metu staigiai išauga iškvietimų skaičius ir techninės pagalbos automobiliai nespėja atvykti greičiau.
Apgailestaujame, kad tokia situacija susidarė mūsų kliento atveju, kai dėl tomis dienomis vyravusių nepalankių orų, bendras iškvietimų skaičius buvo išaugęs ir pagalbos automobilio atvykimo laikas laikinai buvo ilgesnis.
Mūsų skambučių centro darbuotojas atvirai informavo klientą, kad realus techninės pagalbos automobilio atvykimo laikas bus apie 1,5 valandos, tačiau, klientas laukti atsisakė.
Kadangi norimu laiku neturėjome galimybės atvykti su technine pagalba, aptardami šią situaciją su klientu papildomai pasiūlėme klientui 100 proc. atlyginti jo patirtas išlaidas, jei jis kvietė kitą techninės pagalbos tarnybą arba naudojosi taksi paslaugomis.
Kaip kompensaciją dėl neišpildytų lūkesčių, kad negalėjome paslaugos suteikti įprastu greičiu, klientui-vairuotojui suteikėme ir nemokamą automobilio plovimą.
Įvykęs atvejis – išimtis iš įprasto ritmo, absoliuti dauguma klientų pagalbos sulaukia greitai. Pavyzdžiui, visą gruodį, nepaisant nepalankių orų ir dažnesnių iškvietimų, vidutinis pagalbos suteikimo laikas mieste nesiekia 1 val.