Didžiulį 100 pėdų arba 30,5 metro ilgio automobilį sukonstravo vienu geriausių tokių projektų specialistų Kalifornijoje laikomas Džėjus Ohrbergas. Devintajame dešimtmetyje jis buvo oficialiai įrašytas į Gineso rekordų knygą kaip ilgiausia transporto priemonė.
Limuzinas į kelią remiasi 26 ratais, jame buvo įrengta sūkurinė vonia, didžiulė vandens lova ir netgi nusileidimo platforma sraigtasparniui.
Reikėjo dviejų vairuotojų
Kaip rašo motor1.com, ne mažiau už patį automobilį yra įdomi ir jo istorija. Savo gyvenimą jis pradėjo kaip aštuntojo dešimtmečio „Cadillac Eldorado“. D. Ohsrbergo sumanymas buvo paversti jį tikra sausumo jachta.
Limuzino salonas buvo papuoštas nėriniais ir girliandomis, viduje tilpo gyvenamasis kambarys ir dvi atskiros kabinos vairuotojams. Antroji buvo įrengta gale, kadangi galinių ratų valdymui buvo reikalingas atskiras žmogus.
Įdomu tai, kad su šiuo kino pramonei skirtu automobiliu legaliai buvo galima važinėti gatvėmis. Tiesa, transportavimui tolimesniais atstumai jis buvo perskiriamas pusiau ir užtempiamas ant autovežio.
Deja, ilgiausio automobilio vardas neišgelbėjo jo nuo liūdnos lemties. „American Dream“ buvo nuomojamas kompanijai, kuri jį naudojo reklamai, tačiau kai sutartis baigėsi, tiesiog paliko mašiną šalia sandėlio Naujajame Džersyje.
Ėmė restauruoti studentai
Limuzinas vėl pasirodė 2012 metais, kai buvo parduodamas laužyno aukcione. Jo būklė nieko gero nežadėjo – kėbulas aplamdytas, stoge atsiradę skylės, langai išdaužyti, o sūkurinė vonia – aprūdijusi.
Tačiau šioje liūdnoje istorijoje atsirado viltis, kai 2014 metais jį įsigijo Niujorko automobilių muziejus. Jo atstovai skelbė, kad mašina bus naudojama apmokant studentus remonto darbų.
Visgi atsižvelgiant į neeilinius jo gabaritus, galima prognozuoti, kad ties šiuo projektu jaunieji automobilių restauravimo specialistai užtruks ne vienerius metus.