Publikai neeilinis modelis bus pristatytas Monterėjaus mieste vyksiančiame „Pebble Beach Concours de'Elegance“ renginyje. „RM Sotheby's“ aukciono atstovai skambiai vadina šį automobilį „šūviu, kurį girdėjo visas pasaulis“.
Reklaminį šūkį primenančiame pasakyme yra tiesos, mat šis rodsteris buvo pirmas automobilių sporto legenda laikomo Carollo Shelby bandymas į kompaktišką britišką mašiną įsprausti didžiulį amerikietišką V8 tipo variklį.
Kaip vėliau paaiškėjo, sumanymas buvo tikrai neprastas, mat naujasis kūrinys laimėjo ne vienerias lenktynes visame pasaulyje.
Aukciono organizatoriai C. Shelby pristato kaip didžiulę širdį turėjusį kovose užgrūdintą lenktynių veteraną. Jie rašo, kad šis žmogus sportinių automobilių gamintojų gretose savo laiku sukėlė tikrą chaosą.
Pirmasis rodsteris, pažymėtas legendiniu kėbulo numeriu CSX 2000, priklausė pačiam idėjos autoriui. Automobilį amerikietis vairavo iki pats savo mirties 2012 metais.
Jame sumontuotas originalus iš „Ford Fairlane“ paskolintas260 kubinių colių (4,2 litro) darbinio tūrio V8 tipo motoras.
Jis kažkokiu būdu buvo įspraustas į lengvą elegantiško dizaino britų „AC Ace“ rodsterio kėbulą. Toks neįprastas derinys leido pirmiesiems „Shelby Cobra“ modeliams nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per keturias su trupučiu sekundės.
Vėliau šis modelis gavo didesnį 289 kubinių colių (4,7 litro) motorą, o galiausiai ir 427 kubinių colių (7,0 litrų) agregatą. Būtent pastaroji versija yra plačiausiai žinoma visame pasaulyje.
Aukciono rengėjai pateikia jokios orientacinės kainos, tačiau labai tikėtina, kad šis neeilinis rodsteris pagerins brangiausiai parduoto amerikietiško automobilio rekordą.
Šiuo metu jis priklauso įspūdingam 1968 metų „Ford GT40“ lenktyniniam automobiliui. 2012 metais jis tame pačiame „RM Sothebys“ organizuojamame „Pebble Beach“ aukcione buvo parduotas už 11 mln. dolerių (10 mln. eurų).