Laimei, yra automobilių, kurie nors ir nepretenduoja į šemyninius modelius, yra stebėtinai praktiški.
Pateikiame septynetuką automobilių, iš kurių praktiškumo nesitikėjo nė jų kūrėjai.
7. 1979-1993 m. „Ford Mustang“
„Mustang“ nepatenka į jokį praktiškiausių automobilių sąrašą, tačiau šis hečbekas tuo atžvilgiu buvo neeilinis. Tik sulankstykite galines sėdynes ir šis automobilis sutalpins daugiau krovinio negu jam derėtų pagal pirminę paskirtį.
Taip pat šiuose modeliuose buvo montuojami turbokompresoriniai keturių cilindrų varikliai, kurie savo galia nenusileido 5,0 l V8 motorui, tačiau buvo ekonomiškesni. Tai buvo sportinis automobilis be kompromisų.
6. 1944-1986 m. „Willys Jeep“
Sukonstruotas kaip primityvi keturiais ratais varoma transporto priemonė pėstininkams, šis visureigis tapo gerokai populiaresniu automobiliu nei daug kas tikėjosi. Šis modelis tapo vienu universaliausių automobilių šiuolaikinėje istorijoje.
Po Antrojo Pasaulinio karo civiliniame gyvenime šie visureigiai buvo naudojami itin plačiai – pradedant žemės ūkio darbais ir baigiant laiškų išvežiojimu.
5. 2012 m. – dabar. „Tesla Model S“
Dideli sedanai dažniausiai yra praktiški automobiliai, tačiau dėl kompaktiškos elektros jėgainės „Tesla Model S“ yra išskirtinai talpus. Šis modelis turi didžiulę bagažinę gale ir kiek mažesnę priekyje. Dėl žemo gale esančios bagažinės dugno, joje taip pat galima montuoti dvi atgal atsuktas sėdynes.
4. 1992-1998 m. „McLaren F1“
Dauguma žmonių „McLaren F1“ prisimena dėl neeilinės šio automobilio dinamikos ir dailaus dizaino. Tačiau dėl dviejų bagažo skyrių abiejose šonuose šis superautomobilis buvo toks pats talpus kaip ir standartinė „Ford Fiesta“.
Šalia to dar pridėkime tris sėdimas vietas ir turėsime bene geriausią transporto priemonę, su kuria jūs, kartu su dviem draugais ir visu bagažu galite skrieti didesniu nei 370 km/val. greičiu.
3. 2005- dabar. „Porsche Cayman“
„Porsche“ konstruktoriai projektuodami sportinį automobilį su centre montuojamu varikliu turbūt buvo nusiteikę paneigti stereotipus apie tai, kad tokie modeliai yra visiškai nepraktiški. „Cayman“ turi normalaus dydžio bagažinę gale, smulkiems daiktams skirtą lentyną virš opozicinio šešių cilindrų variklio ir talpią bagažinę priekyje.
Taip pat tai yra vienas iš tikrų sportinių automobilių, kuriuos vairuodamas kasdien nerizikuoji išprotėti dėl nepatogumo.
2. 2011 – 2016 m. „Ferrari FF“
Jei turite pakankamai solidžią pinigų sumą, nėra kito universalesnio automobilio už „Ferrari FF“. Šis modelis turi keturių ratų pavarą, keturias sėdimas vietas, gigantišką bagažinę ir su dviguba sankaba montuojamą 660 AG, V12 tipo variklį.
Tai yra automobilis, kurio niekas nesitikėjo iš „Ferrari“, tačiau šiuo atveju siurprizas yra labai malonus.
1. 1982 – 1990 m. „Nissan EXA“
Tai ne tik kupė, kabrioletas ir universalas viename. „Nissan EXA“ yra tikras automobilių inžinieriaus svajonių komplektas. Tokį universalumą pasiekti įgalino kompanijos dizaino padalinio Šiaurės Amerikoje konstruktorių sumanytas modulinis dizainas.