Nepaisant to, „Volvo“ nepagailėjo nemažos pinigų sumos vien tik tam, kad galėtų iškrėsti pokštą kitiems automobilių gamintojams.
Vienoje naujausių švedų kompanijos reklamų ši fantastinė idėja tapo realybe. Po plokštėmis buvo įrengti vandeniu pripildyti vamzdeliai, kuriuos suspaudus išgaunama hidraulinė jėga buvo verčiama mechanine, o ši – elektros energija.
Šalia taip pat pastatyta įkrovimo stotelė ir atgabentas baltas hibridinis „Volvo XC90“ visureigis.
Per savotišką kilimą važiuojantys automobiliai aktyvuodavo įmantrią sistemą, o šalia esančiame ekrane jiems buvo skiriamos padėkos žinutės.
„Ačiū už papildomas mylias, „Jeep“. Tu ką tik suteikei energijos „Volvo XC90 T8“, – pravažiuojančiam amerikietiškam visureigiui dėkojo švedai.