„Burlak“ pavadinimą gavusi įdomi transporto priemonė ruošiama ekspedicijai į Šiaurės ašigalį. Sprendžiant pagal vaizdo įrašą, pirmuosiuose testuose ji pasirodė visai neblogai.
Pritaikė šarvuočio mazgus
Visureigio konstrukcijos autorius – Jekaterinburge gyvenantis talentingas inžinierius Aleksejus Makarovas. Kaip skelbia rusų žiniasklaida, šešiaračio visureigio-ambicijos koncepciją šis vyrukas nusižiūrėjo nuo karinio šarvuočio BTR-60.
Dėl didžiulių 1,75 m skersmens ratų sunku įvertinti, kokie gi iš tiesų yra paties „Burlako“ gabaritai. Iš tiesų jo kėbulo ilgis siekia 6,6 m, plotis – 2,9 m, o aukštis – 3,2 m. Mašina sveria maždaug keturias tonas.
Kad atšiaurus klimatas neapsunkintų visureigio remonto, visus svarbiausius jo mazgus galima pasiekti iš salono.
Siekiant sumažinti projekto savikainą, nemažai „Burlak“ detalių buvo paskolintos iš minėto BTR šarvuočio ir „Toyota Land Cruiser“ visureigio, tačiau yra ir specialiai jam sukurtų mazgų.
Transmisiją ir paskirstymo dėžę A. Makarovas sukonstravo pats, o 1,75 m skersmens ir 72 cm pločio padangos pagal specialų užsakymą buvo pagamintos Kinijoje.
Svarbu izoliuoti šilumą
Dėl hermetiško kėbulo ir gale sumontuoto papildomo motoro su sraigtu, ši mašina gali plaukti ir lengvai manevruoti, o skinantis kelią tarp ledo lyčių tai bus labai naudinga.
Visureigio valdymas niekuo nesiskiria nuo lengvojo automobilio.
Viduje ekspedicijos dalyviai turėtų jaustis pakankamai patogiai: jiems įrengtos keturios miegamos vietos, virtuvė su dujine virykle ir dušas.
Visas salonas iš vidaus padengtas dviem izoliacinės medžiagos sluoksniais, vienas iš jų – sintetinio veltinio. Išorėje visas kėbulas padengtas vieno milimetro storio aliuminio skarda.
Šilumos išlaikymas „Burlako“ salone – itin svarbus aspektas, mat visureigis neturi papildomo šildytuvo. Pagal konstruktoriaus sumanymą, komfortiškos temperatūros palaikymui turėtų pakakti variklio aušinimo sistemos resursų.