Vairuotojų dėmesį labiausiai traukė du plakatai su „Volkswagen“ automobiliais. Viename didžiulėmis raidėmis skelbiama: „Gaila, kad mus pagavo“, o kitame: „Važinėkite švariau. Ar bent apsimeskite“.
Šiuos plakatus COP21 klimato konferencijos proga po Paryžių paskleidė prieš vartojimo kultūrą kovojanti organizacija „Brandalism“.
Tylus protestas buvo nutaikytas į bendroves, remiančias šią konferenciją ir susilaukė daug pritarimo.
Šiais plakatais dailininkai siekė pabrėžti paradoksą, kad aplinkosaugos konferenciją remia įmonės, kurios pačios yra prisidėjusios prie aplinkos teršimo.
Plakatuose kliuvo ne tik „Volkswagen“, bet ir „Shell“, „Mobil“, „Air France“ ir kitoms stambioms įmonėms bei garsiems politikams.
Dalis plakatų pašiepė ir pačią konferenciją, pvz., ant vieno plakato užrašyta: „Ta pati nesąmonė, tik kita konferencija“.
Į COP21 konferenciją susirinko 196 valstybių lyderiai, bet nepaisant renginio masto, jame nebuvo priimta nieko, kas galėtų pakeisti esamą situaciją pasaulyje.
JAV sekretorius Johnas Kerry neslėpė, kad COP21 nebus pasirašyta jokių „teisiškai privalomų taršos mažinimo tikslų“. Tai reiškia, kad net pasiekti susitarimai nėra privalomi.