Tokia „smulkmena“ nepraslydo pro akis automobilių gerbėjams, „Facebook“ socialiniame tinkle besidalijantiems keistais ar apgaulingais automobilių skelbimais.
Kad abiejuose skelbimuose – ne identiškos „Audi A6“, o tas pats automobilis, nesunku įsitikinti iš nedidelės įmonės lipduko ant galinio buferio.
Naudotų automobilių salono BRC įdėtame skelbime matoma gerokai mažesnė mašinos rida tarp automobilininkų sukėlė pykčio bangą. Jie stebėjosi, kaip įmonė gali taip įžūliai meluoti – juk rida akivaizdžiai atsukta.
Tačiau paaiškėjo, kad šįkart pyktis kilo dėl kuriozo.
Už šio „Audi A6“ pardavimą atsakingas BRC pardavėjas Vytautas Daukantas užtikrino, kad rida yra originali ir salonas neturi jokios teisės ją atsukinėti.
„Mes ridas fotografuojame ir į skelbimą dedame tai, ką rodo prietaisų skydelis. Ridos prieš parduodami netikriname, bet jei kas atneštų įrodymą, kad ji paskuta, tuomet pataisytume“, – aiškino jis.
Paprasčiausias būdas sužinoti tiesą – patikrinti jo duomenis pagal kėbulo kodą. Iš jų akivaizdu, kad septynerius metus Lietuvoje naudojamas automobilis kas dvejus metus nurieda po 40-50 tūkst. km. ir per šį pavasarį atliktą techninę apžiūrą jo rida siekė 240,8 tūkst. km.
Taigi, akivaizdu, kad automobilių salone ji nebuvo atsukta. Bet kodėl tuomet automobilio savininkas savo skelbime nurodė 320 km. ridą?
„Tai įmonės automobilis, įrašiau tiek, kiek galvojau, maždaug yra. Ridos nesukinėjau“, – aiškino jis.
Nesusipratimui išaiškėjus, „Audi A6“ šeimininkas pataisė savo skelbimą.
Tačiau V.Daukantas patarė perkant automobilį nekreipti pernelyg daug dėmesio į ridą.
„Esame turėję automobilį su 400 tūkst. km. rida, kuris atrodė geriau, nei kai kurie, nuvažiavę 100 tūkst. km. Kiti žiūri, kiek nusitrynęs vairas, mašinos salonas, pedalai.
Bet perkant automobilį reikia įvertinti jo bendrą būklę, kuri priklauso nuo to, kaip mašina buvo prižiūrėta“, – tvirtino pašnekovas.