Bet pareigūnus tai nustebino iš gerosios pusės – jie tikėjosi dar daugiau pažeidimų.
Lietuvos policijos teigimu, išanalizavus gautą statistiką, matyti, kad greičio viršijimo atvejų sumažėjo maždaug 10 kartų.
Jei testuojant šią sistemą buvo užfiksuota 10 transporto priemonių, kurios vidutinį greitį viršijo daugiau kaip 50 km/val., tai šią savaitę tokių atvejų nebuvo nei vieno.
Daugiau kaip 40 km/val. greitį šią savaitę viršijo tik 2 transporto priemonės, kai testavimo savaitę tokių užfiksuota 16. Daugiau kaip 30 km/val. greitį šią savaitę viršijo 11 automobilių, testavimo metu jų buvo 59.
„Akivaizdu, kad tokia sistema pasiteisino. Kaip ne kartą esame skelbę, viena pagrindinių tragiškų eismo įvykių priežasčių šiame kelyje yra didelis greitis.
Per savaitę drastiškų greičio viršijimo atvejų sumažėjo iki minimumo, vadinasi savo tikslą policija pasiekė“, – teigė policijos generalinio komisaro pavaduotojas Edvardas Šileris.
Analizuojant statistiką matyti, kad nemaža dalis greitį viršijusių vairuotojų yra ne Lietuvos piliečiai, todėl ateityje planuojama operatyviai apdoroti gautus duomenis ir pasienio ruožuose stabdyti užsienio šalių vairuotojus, taip neleidžiant jiems išvengti atsakomybės.
Praėjusią savaitę magistraliniame kelyje A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai, nuo 29,131 iki 34,004 km (4873 metrų atkarpoje) policijos pareigūnai pradėjo naudoti naują transporto priemonių greičio kontrolės sistemą, minėta atkarpa pažymėta įspėjamaisiais ženklais.