Visą penktadienį paskyrę treniruotėms, šeštadienio rytą dalyviai susirinko jau gerokai apšilę.
Per 200km/val. ribą perlipti skatinanti tiesioji alsavo nuo vasaros karščio, o pilotai bei renginio žiūrovai darė viską, kad tik pasislėptų nuo taip ilgai lauktos saulės.
Po trumpos treniruočių sesijos, kurioje trasos ribas ir užribius patikrino kone visi, sekė trumpa pertrauka prieš dalyvių susirinkimą.
Ši pertrauka tapo itin svarbi Lietuvos šonaslydžio karaliui Andriui Čibirkai. Paskutinio treniruočių važiavimo metu jis susprogdino savo pavarų dėžę, tad šansai susirungti su Europos elitu pakibo ant plauko.
Čia žingsnį į priekį žengė Andriaus žmona Lina ir pasakė: „Suspėsim!“.
Sukoordinavusi ne tik vyro automobilio išvežimą iš trasos, bet ir reikalingų dalių paiešką, moteris netrukus galėjo lengviau atsipūsti – jos vyro bolidas pateko į senųjų „BMW Fan“ klubo „vilkų“ rankas, tad pavarų dėžės keitimas netruko nei valandos laiko.
Kiek vėluodamas, „Čipas“ stojo prie starto linijos. Rezultatas – 5-oji vieta kvalifikacijoje. Išlipęs iš automobilio kaunietis pagaliau gavo šansą atsikvėpti.
„Kažkoks labai sudėtingas sezonas. Nepavyksta pagauti penkis metus turėto pastovaus ritmo, technika irgi vis kokį šposą iškrečia, ačiū Dievui, turim tikrai gerą ir patyrusią komandą, kuri gali įveikti bet kokius iššūkius, su Linute priešakyje, be abejo“, – pasakojo šonaslydžio senbuvis.
Andrių kvalifikacijoje aplenkė lenkas Pawelas Trela, bei trys lietuviai: Aurimas Vaškelis, Mantas Kulvinskas ir Andrius Vasiliauskas.
Už kvalifikacijos barjero liko tik Artūras Ravluškevičius, du iš trijų savo važiavimų pabaigęs trasos atitvaruose.
Antruoju savo važiavimu vilniečiui pavyko išlikti ant asfalto, tačiau pademonstruotas rezultatas nebuvo pakankamas tolimesniam varžymuisi.
Tuo tarpu varžybų teisėjai pastebėjo, jog toks Artūro atkaklumas vertas pagarbos: „Mes turime dalyvių, kurie atvažiavo į treniruočių dieną ir paskui iškeliavo namo, neišdrįsę pakelti pirštinės. Artūras savo naujai surinktą automobilį daužė ir skriaudė kone penketą kartų, tai parodo tikrą užsispyrimą ir atsidavimą sportui.
Iš dalyvių girdėjome, jog trasa labai baisi, jog neverta dėl keletos įskaitos taškų rizikuoti automobiliu ir visa tai suprantama, tačiau tai tik dar labiau pagilina mūsų pagarbą šiam tikrai „nurautam“ pilotui“, – pasakojo vienas iš renginio organizatorių Mantas Kuzmarskis.
Tiesa, nors ir be Artūro, jo automobilis į trasą vis tik išriedėjo, tik jau Gedimino Levicko rankose.
Susidūręs su techninėmis problemomis, „Side to Side“ komandos pilotas pasiskolino automobilį iš komandos draugo ir išvažiavo juo į trasą.
Šį bolidą taip pat ištikus bėdoms, Gediminas priėmė rizikingą sprendimą ir sėdo už kito skolinto automobilio vairo. Rezultatas? Visiškai nepratęs prie BMW valdymo, vilnietis vos išvengė komandos draugo bolido dužimo ir toliau TOP16 kovų nenukeliavo. Tačiau pabandymas bet kokiomis sąlygomis toliau varžytis sulaukė ovacijų ir iš renginio dalyvių, ir iš varžovų.
Prasidėjus poriniams važiavimams, sulaukta nemažai siurprizų.
Timui Simniškai prireikė net dviejų pakartojimų kovoje su Ivo Ciruliu ir net po jų Timui teko pripažinti latvio pranašumą. Tuo tarpu aktyviausias šio sezono pilotas Simas Sinkevičius eliminavo avariją patyrusį Andrių Čibirką.
Rusijos turtuolis Sergejus Kabarginas šįkart avarijų išvengė, tačiau itin gerų rezultatų nepasiekė.
Į varžybų finalą pateko tikrai tarptautinis dalyvių kokteilis: P.Trela, I.Cirulis, Dima Nagula ir A.Vasiliauskas.
Pastarasis puikaus važiavimo metu ir nuskynė pergalę – gimtadienį šventęs I.Cirulis tenkinosi antrąja vieta, lenkas P.Trela liko trečias.
„Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ įskaitoje šalia A.Vasiliausko ant podiumo atsistojo Mantas Kulvinskas, trečiosios vietos pergalę šventė Aurimas Vaškelis.