Milijardierius iš Rusijos parodė brangiausius savo automobilius

2015 m. birželio 26 d. 14:45
lrytas.lt
Lietuviai jį žino kaip žmogų, peršokusį Kačerginės „Nemuno žiedo“ atitvarą. Pasaulis jį žino kaip „Dėdę Kaba“.
Daugiau nuotraukų (9)
Įspūdingų automobilių fanatikas, turintis po sportinį šonaslydžio bolidą beveik kiekviename žemyne – tokį bolidą, kuris greitesnis ir brangesnis nei visas Lietuvos šonaslydžio autoparkas.
Sergėjus Kabarginas atkeliauja į Lietuvą tam, kad dar kartą susigrumtų su „Vimota EEDC“ šonaslydžio trasa, kuri jau du kartus per plauką nepasiglemžė jo gyvybės.
Kas iš tiesų šis pražilęs nutrūkgalvis?
Į penktą dešimtį jau įžengęs rusas šonaslydžiu susidomėjo prieš gerą penkmetį. Kaip ir su viskuo, ką jis daro – pasinėrė į tai šimtu procentų.
Taip pasaulį išvydo pavadinimas „Evil Empire“ – itin galingi ir technologijų kartelę kaskart pakeliantys automobiliai, dalyvavimas visose vykstančiose varžybose ir kartas nuo karto uždaromos Sankt Peterburgo gatvės tik tam, kad Sergėjus galėtų sau ramiai pasivažinėti ir pasifilmuoti.
Šiuo metu „dėdė Kaba“ dalyvauja varžybose Europoje, RDS (Russian Drift Series), bei „Vimota EEDC“, taip pat kas mėnesį skrenda į JAV, kur dalyvauja PRO2 lygoje stipriausiame pasaulyje šonaslydžio čempionate „Formula Drift“.
Vos tik šie čempionatai baigsis ir paskelbs žiemos miegą, Sergėjus grįš į Jungtinius Arabų Emiratus, kur visą praeitą žiemą varžėsi su savo draugais šeichais.
Norėdamas užtikrinti nenutrūkstamą galimybę pastoviai varžytis bet kuriame pasaulio kampelyje, Sergėjus elgiasi paprastai – laiko po vieną pasaulinio lygio automobilį ten, kur jam jo gali prireikti.
Vienas turtuolio automobilis yra Rusijoje, vienas keliauja po Europos varžybas, vienas šiuo metu keliauja į New Jersyje vyksiančias „Formula Drift“ varžybas, o dar vienas laukia savo eilės angare Dubajuje.
Ir tai ne bet kokie automobiliai – tai latvių šonaslydžio dievų HGK rankomis surinkti monstrai. Vienas toks automobilis kainuoja tarp 60-150 tūkst. eurų.
Kas kartą kai Sergėjus užsisako naują bolidą, dirbtuvių širdis ir protas Harijs gali paleisti savo fantazijos gijas taip toli, kaip tik jos gali pasiekti. Jeigu tai įspūdinga ir dar nematyta – Sergėju tai tinka ir jis pasiruošęs mokėti tiek, kiek reiks.
Ką šis rusas veikia gyvenime ir iš ko kraunasi turtus, jis kruopščiai slepia.
Pagrindinis vyro užsiėmimas šiuo metu – skraidymas po įvairaus mąsto ir plauko varžybas, nors dalis jį pažįstančių iš arčiau puse lūpų kalba, jog „dėdė Kaba“ dangoraižius Maskvoje statė dar 1994-aisiais, tad šiuo metu jis gali sau leisti atsipūsti.
„Vimota EEDC“ varžyboms S.Kabarginas į Lietuvą žada atsivežti savo Europos varžyboms skirtą „Toyota Supra“. Tokių jis oficialiai turi tris – nežinia kiek jų dar stovi jo garaže ir laukia, kol bus ištrauktos į dienos šviesą.
Nei technikos nei savęs Sergėjus negaili – šuolis per Kačerginės „Nemuno žiedo“ atitvarus buvo tik vienas iš keleto incidentų, kuriuos jis patyrė Lietuvoje.
Prieš tai sekė nesėkmingas treniruočių važiavimas dar senoje „Vimota EEDC“ varžybų konfigūracijoje, kai nepataikęs į slydimo pradžią, Sergėjus kone 130 km/val greičiu tėškėsi į trasos pylimą.
Pribėgęs trasos teisėjas tikėjosi rasti be sąmonės gulintį pilotą, tačiau rusas tik iškėlė nykštį, pamankštino kaklą ir paprašė jį išstumti.
Tąkart medikų pagalbos jis atsisakė, sakydamas, jog čia menkniekis.
Apie piloto užsigrūdinimą nemažai pasako ir jo tuomet naudotas šalmas – atviro tipo ir kone dešimtmečio senumo.
Neretai su trasos atitvarais susitinkantis vairuotojas nėra didelis šalmų mėgėjas ir stengiasi jų įtaką savo aplinkai sumažinti iki minimumo, tad lengvutis, motoroleriui labiau tinkantis „kibirėlis“ saugojo milijardieriaus galvą iki pat naujų taisyklių įsigaliojimo.
Varžybų organizatorius ir lygos teisėjas Mantas Kuzmarskis, paprašytas šį pilotą apibūdinti keletu žodžių, pasirinko šiuos: „Bebaimis ir be galo draugiškas – nors tai visiškai kito kalibro žmogus ir socialinės padėties žmogus, varžybose jis tiesiog „dėdė Kaba“, kuris visada bus draugiškas ir visada stengsis pademonstruoti tai, ką maksimaliai gali“.
Kartu su šiuo Rusijos milijardieriumi į Lietuvą atvyti žada dar per dvi dešimtis užsienio pilotų, kurie kartu su Sergėjum vėl priims Kačerginės „Nemuno žiedo“ nuokalnės iššūkį.
EEDCšonaslydisToyota Supra
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.