Nuo pat pradžių šis modelis turėjo potencialą tapti itin trokštamu, kultiniu automobiliu. Jis turėjo visus tam būtinas sudedamąsias dalis: buvo retas, greitas, išskirtinis, o technologijų atžvilgiu – itin pažangus. Taigi žmonės, kurie turėjo pinigų įsigyti vieną iš vos 64 pagamintų automobilių, atliko išties fantastišką sandorį.
Automobilių entuziastas Rowanas Atkinsonas savo F1 įsigijo 1997 m. už 640 tūkst. svarų (878 tūkst. eurų) ir nusprendė, kad neverta tokios didelės investicijos laikyti uždarytos garaže, todėl vairavo jį reguliariai.
Per pastaruosius 18 su šiuo modeliu aktorius nuvažiavo daugiau nei 64 tūkst. kilometrų ir du kartus pateko į avariją. Nedažnai pamatysi parduodamą superautomobilį su tokia didele rida, tačiau tai tik parodo, kad R. Atkinsonas juo naudojosi ne tik sekmadieniais. V12 tipo BMW sukonstruotas variklis gali atlaikys dar ne vieną tūkstantį kilometrų, tačiau avarijų šiam automobiliui jau užteks.
Pirmas incidentas įvyko 1999 m., kai aktorius atsitrenkė į „Rover Metro“ galą. Tuomet buvo pažeistas priekinės bagažinės dangtis, buferis ir sparnas. Tačiau tai yra smulkmena, lyginant su tuo kas nutiko 2011 m. R. Atkinsonas nesuvaldė automobilio ir trenkėsi galu į medį, po to į kelio ženklą. Po pastarojo smūgio F1 lūžo per pus ir užsidegė.
Visgi kažkokiu būdu automobilis buvo sutvarkytas ir iš esmės dabar yra praktiškai naujas. Visas remontas užtruko metus, o jį atlikusios dirbtuvės draudimo kompanijai pateikė didžiausią Didžiosios Britanijos istorijoje 910 tūkst. svarų (1,25 mln. eurų) dydžio sąskaitą.
Visgi galiausiai atėjo diena, kai R. Atkinsonas nusprendė parduoti savo numylėtą „McLaren F1“. Už automobilį jis prašė 8 mln. svarų (10,7 mln. eurų) ir kaip sakė Britanijos dienraščiui „Daily Mirror“: „Aš jį pirkau dėl darbo, kuris buvo įdėtas apgalvojant konstrukciją, tačiau dabar jis tapo vertingu daiktu. Atėjo laikas juo pasidžiaugti kažkam kitam.“
Neseniai automobilis buvo parduotas ir nors tiksli kaina nėra skelbiama, kalbama, kad ji mažai skiriasi nuo prašytos sumos. Įvykusį sandorį patvirtino buvęs „McLaren“ vadovas, neeilinių modelių salono „Taylor & Crawley“ savininkas Davidas Clarkas. Jis sakė, kad užklausų apie automobilį sulaukė iš įvairių pasaulio šalių, tačiau jis galiausiai atiteko britų pirkėjui, kuris jį vairuos taip pat dažnai kaip ir R. Atkinsonas.