„Nissan Juke-R“ pirmą kartą dienos šviesą išvydo 2011 metais. Jis buvo pirmasis miesto visureigio tipo superautomobilis, sujungęs naujovišką „Nissan Juke“ su pagrindinio „Nissan“ sportinio automobilio GT-R varikliu ir transmisija.
Praėjus keturiems metams gamintojas pristatė gerokai patobulintą „Juke-R“. Naujosios kartos „Juke-R 2.0“ pasaulinė premjera įvyko birželio 25 d. kasmetiniame kultiniame Gudvudo greičio festivalyje.
Gudvudo lankytojai „Juke-R 2.0“ išvydo kilimo įkalne rungtyje. Už automobilio vairo sėdo „Nissan GT Academy“ nugalėtojas ir LM P1 pilotas Jannas Mardenborough.
„Juke-R 2.0“ sukurtas 2014 m. pasirodžiusio atnaujinto „Nissan Juke“ pagrindu. Jis išsiskiria keliais reikšmingais dizaino ir techniniais patobulinimais.
Be to, „Juke-R 2.0“ patyrė dar vieną „testosterono injekciją“ iš „GT-R“ – dabar jis išvysto 600 AG galią.
Gudvude pasižymėjo ir „Juke Nismo RS“ – kaskadininkas Terry Grantas visą 1,85 km ilgio trasą įveikė važiuodamas ant dviejų ratų. Be to, jis palaikė gana nemažą vidutinį greitį – apie 48 km/val.
Taip vyras pagerino ilgiausio važiavimo ant dviejų ratų Gineso pasaulio rekordą. Pamatykite tai žemiau esančiame vaizdo įraše.
Visai netrukus „Nissan Juke“ minės savo penktąjį gimtadienį.
Nuo pasirodymo pradžios 2010 m. visoje Europoje parduota per 600 tūkst. „Juke“ automobilių.