Jis tikėjosi, kad automobilio saugumo sistemos pastebės žmones ir mašina sustos, tačiau taip neįvyko. XC60 rėžėsi į priekyje stovėjusius vyrus ir du iš jų parbloškė.
Žmonės patyrė sutrenkimų ir nubrozdinimų, bet didesnių traumų, laimei, pavyko išvengti.
„Volvo“ atstovas Stefanas Elfstromas, komentuodamas Dominikos Respublikoje įvykusią nelaimę portalui time.com, aiškino, kad saugumo sistemos tokioje situacijoje ir neturėjo veikti, nes vairuotojas į žmones važiavo tyčia.
Vaizdo įraše matyti, kaip „Volvo“ rieda atbulomis, tada sustoja ir vairuotojas akceleruoja tiesiai į žiūrovus.
Jis taip pat tvirtino, kad žmones parbloškęs automobilis turėjo tik „City Safety“ sistemą, kuri padeda išvengti smūgio į kito automobilio galą, bet pėsčiųjų neatpažįsta. Juos atpažįstanti „Pedestrian Detection“ sistema už Atlanto kainuoja papildomus 3 tūkst. JAV dolerių.
Bet net ir turint šią sistemą, gamintojo teigimu, nesaugu nukreipti automobilį į žmonių grupę.
„Vaizdo įraše matyti, kad vairuotojas vis tiek nugalėtų bet kokią saugumo sistemą, nes jis aktyviai akceleruoja pėsčiųjų kryptimi. Noriu pabrėžti, kad „Volvo Cars“ primygtinai siūlo niekada nedaryti bandymų su žmonėmis, tam turėtų būti naudojami tik manekenai arba panašūs daiktai“, – aiškino S.Elfstromas.
Tai ne pirmas kartas, kai „Volvo“ saugumo sistemų demonstracijos virsta nesėkme.
2010-aisiais „Volvo S60“ per „City Safety“ demonstraciją daugybės žurnalistų akivaizdoje rėžėsi į sunkvežimio galą, o po kelių mėnesių Australijos žurnalistų akivaizdoje per „Pedestrian Detection“ bandymus pervažiavo Bobu pavadintą manekeną.