Galingas, patvarus automobilis skirtas palengvinti geležinkelyje atliekamus darbus. Jis gali važiuoti ir geležinkeliu, ir įprastais keliais.
Su šiuo „Unimog U 423“ ir bėgine „Zwiehoff“ įranga, geležinkelių darbuotojai gali atlikti įvairiausius darbus, tokius kaip vagonų vilkimas, sniego pūtimas nuo bėgių, sniego stumdymas, medžių, esančių šalia bėgių, pjovimas, šakų genėjimas, geležinkelio sankasų žolės pjovimas ir mulčiavimas, tunelių sienų plovimas, bėgių šlavimas, o su kranu bei platforma galima statyti elektros tinklų atramas bei dideliame aukštyje remontuoti kontaktinius laidus.
Keliuose miestuose pristatymai jau įvyko, o pirmadienį šis automobilis pademonstruotas sostinės geležinkeliečiams.
Vilniuje 12,5 tonos sveriantis „Unimog“ pademonstravo savo jėgą vilkdamas net 20 kartų sunkesnį už save krovinį – 240 tonų sveriantį traukinį su vagonais.
Tai jau nebe pirmas „Unimog“ vizitas Lietuvoje – prieš pusę metų daugiafunkcinis automobilis aplankė Lietuvos kelinininkus.
Šiuo metu Lietuvoje vieši „Unimog U 423“ modelis, kuriame montuojamas 231 AG (170 kW) galios variklis, pasiekiantis 900 Nm sukimo momentą.
Ši daugiafunkcinis automobilis atitinka Euro VI taršos standartus, sveria 13 tonų ir įprastame kelyje gali važiuoti iki 90 km/val. greičiu.
Kaip ir kiekviename „Mercedes-Benz“ automobilyje ar sunkvežimyje, vairuotojui darbas su „Unimog“ yra maksimaliai komfortiškas – automobilio salonas su dideliais priekiniu bei šoniniais langais, leidžiančiais plačiai ir daug matyti.
Taip pat darbus padeda atlikti trys vaizdo kameros – dvi gale ir viena priekyje, kuriomis filmuojamas vaizdas perduodamas tiesiai į automobilio saloną.
Kaip ir visi kiti „Unimog“ modeliai, šis yra išskirtinis dėl savo funkcionalumo.