Kieno naudai kainas apvalina taksistai?

2015 m. sausio 21 d. 14:08
Etaplius.lt ir lrytas.lt inf.
Pasikeitus valiutai mūsų šalyje, naujienų portalo etaplius.lt redakciją užplūdo laiškai apie nesklandumus ir nesusipratimus apvalinant ar keičiant kainas eurais.
Daugiau nuotraukų (1)
Taip nutiko skaitytojui Andriui, kuris pasipiktino taksi kainomis.
„Negaliu tiksliai pasakyti, kurios Šiaulių taksi firmos automobiliu važiavau, bet esu nustebęs kainomis. Įsėdau į stovintį automobilį ir važiavau iki Šiaulių oro uosto Zokniuose. Internete rašoma, kad vieno kilometro mieste tarifas yra 1,50 – 1,90 Lt.
Įsėdimo mokestis – 2,60 – 4,00 Lt. Pirmadienį apie pietus nuvažiavau apie 5 km, tad paskaičiavus didžiausią sumą (4 Lt už įsėdimą, 9,5 Lt už penkis kilometrus) – 13,5 Lt arba apie 3,9 Eur.
Kai atvažiavome į vietą, taksistas gražiai pareiškė: „Penki euriukai bus“. Tik vėliau kilo mintis, kad taksometras juk nerodo valiutos, tad galbūt užuot prašęs taksometro rodomų 5 litų, vairuotojas paprašė 5 eurų?“ – savo patirtimi dalijosi skaitytojas Andrius.
Kita skaitytoja Jurga pasakojo, kad neužsivedus automobiliui į darbą vos 1,5 km vyko taksi, nes vėlavo. Moteris sako sumokėjusi gerokai per daug, tačiau ginčytis taksistas nepanoro.
„Vykau į darbą taksi, anksčiau sumokėdavau 5 litus ir tai suapvalinus. Dabar taksometras neįjungtas, galvojau užteks 1,5 euro, padaviau du eurus ir laukiu grąžos.
Taksistas apsidžiaugė, palinkėjo geros dienos ir net nepagalvojo duoti grąžos.
Kelionė man kainavo 7 litus, į jokias derybas vairuotojas nesileido. Keista, kad kaina taip staiga šoktelėjo. Nemanau, kad taksi vairuotojas nemoka konvertuoti valiutos, greičiausiai šiuo metu jie ieško naudos“, – pasakojo Jurga.
Kainos nesikeičia dvejus metus
Vienos Šiauliuose veikiančios įmonės direktorė Zinaida Barienė teigė, kad mieste nepakitusios kainos laikosi apie dvejus metus.
„Didesnės kainos buvo nustatytos šventinėmis dienomis, tačiau reguliarios kainos jau kuris laikas nesikeičia. Gerokai prieš įvedant eurą deklaravome konvertuotas kainas savivaldybei“, – teigė Z.Barienė.
Anot jos, jei keleivis įtaria, kad už taksi paslaugą vairuotojas pateikė per didelę kainą, reikia situaciją aiškintis su juo, o jei to padaryti nepavyksta, kreiptis į įmonę.
„Ginčo atveju, keleivis turi žinoti laiką, kada važiavo taksi, vairuotojo vardą ir pavardę bei automobilio markę. Tada kiekvieną atvejį aiškinamės atskirai. Jei vairuotojas pasako kainą didesnę bent vienu litu, jis yra baudžiamas“, – komentavo Z.Barienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.