Dabartinėse bendrovės „Lietkabelis“ patalpose šiais metais įsikūrė ir pradėjo dirbti elektromechanines sistemas automobiliams gaminančios bendrovės „PKC Group“ padalinys.
Bendrovėse „PKC Group Lithuania“, taip pat ir „Lietkabelyje“ dirba apie 1400 žmonių. Jie darbuojasi trimis pamainomis.
Važiuos apie 40 žmonių
Viena pamaina prasideda ir baigiasi tamsiuoju paros metu.
Dėl pasikeitusių ar atšauktų autobusų maršrutų kai kuriems darbuotojams pasiekti namus ar atvykti į darbą – nemenkas iššūkis. Todėl įmonių vadovai kreipėsi į savivaldybę prašydami skirti specialų naktinį autobusą popietinę pamainą baigusiems darbininkams.
Autobusų parko atstovams toks prašymas buvo netikėtas. Jie kartu su savivaldybės komisija svarstė, ar bendrovei naujas maršrutas nebus nuostolingas.
„Mes susitikome su bendrovės „PKC Group Lithuania“ atstovais ir aiškinomės, kokia trasa turėtų važiuoti „1 naktinis“.
Apskaičiuota, kad autobusas iš galinės stotelės, esančios J.Janonio gatvėje, turėtų išvykti praėjus 10 ar 15 minučių po 23 valandos. Planuojama, kad juo važiuotų apie 40 žmonių“, – sakė Panevėžio autobusų parko direktoriaus pavaduotojas Alvydas Dirsė.
Miestui palankūs ženklai
Naktinio autobuso maršrutas numatytas per Nemuno, Klaipėdos, Projektuotojų, Molainių ir Beržų gatves, kur yra įsikūrę pagrindiniai miesto daugiabučių kvartalai.
A.Dirsė neatmetė, kad galėtų atsirasti ir dar vienas naktinio autobuso maršrutas Dembavos priemiesčio link.
Prieš trejus metus buvo paleistas naktinis autobusas šiaurinėje miesto dalyje įsikūrusių bendrovių „Linas“ ir „Devold“ popietinių pamainų darbuotojoms vežti.
Tuomet važiuojančių keleivių skaičius buvo mažesnis. Norą autobusu pasiekti namus buvo pareiškusios 25 darbuotojos. A.Dirsės teigimu, šis maršrutas autobusų parkui nebuvo nuostolingas, tačiau nedavė ir pelno.
„Tokių maršrutų kaip „1 naktinis“ poreikis reiškia, kad mieste atsigauna pramonė“, – pasidžiaugė A.Dirsė. Jis prisiminė, kad pilni žmonių naktiniai autobusai važinėdavo tuometinės bendrovės „Ekranas“ klestėjimo laikais. Bankrutuojant įmonėms kai kurie reisai ir maršrutai tapo nuostolingi, tad jų teko atsisakyti.
Gelbėjo privatūs vežėjai
Bendrovės „Lietkabelis“ vadovas Sigitas Gailiūnas sakė, kad jau prieš kelerius metus buvo kreipęsis į savivaldybę dėl naktinio autobuso.
Tačiau tąsyk buvo apskaičiuota, kad juo važiuotų per mažai žmonių, toks reisas būtų nuostolingas, todėl „Lietkabelis“ sulaukė neigiamo savivaldybės atsakymo.
„Tąsyk mums teko naudotis privačių vežėjų paslaugomis. Dabar, kai aplinkui esančiose bendrovėse padaugėjo darbuotojų, sulaukėme teigiamo savivaldybės sprendimo“, – pasidžiaugė S.Gailiūnas.