Spalio viduryje Sočyje įvykusios pirmosios Rusijos „Grand Prix“ lenktynės netrukus gali būti perkeltos į Maskvą.
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) Maskvos lenktynių trasai suteikė pirmojo laipsnio licenciją, leidžiančią organizuoti „Formulės-1“ lenktynes, pranešė „RIA Novosti“.
Trukdžių nėra
Tai įvyko vos po pusantros savaitės nuo Sočyje vykusių lenktynių, per kurias V.Putinas rodė itin didelį dėmesį „Formulės-1“ čempionato organizatoriams.
„Po trijų sėkmingų tarptautinių sezonų Maskvos trasa pagerino savo statusą ir nuo šiol gali rengti įvairių rūšių lenktynes, įskaitant ir „Formulę-1“, – tvirtino trasos atstovai.
2012 metais atidarytoje, apie 100 km nuo Maskvos nutolusioje trasoje jau vyko „Renault“ pasaulio serijos lenktynės, FIA GT1 pasaulio ir FIA GT3 Europos čempionatų etapai bei kitos svarbios lenktynės.
Maskvos trasą kūrė garsiausias „Formulės-1“ trasų projektuotojas Hermanas Tilkė. Visas trasos ilgis siekia 3,955 km, yra 15 posūkių. Ilgiausia trasos tiesioji siekia 873 metrus ir joje „Formulės-1“ bolidai gali pasiekti iki 310 km/val greitį. Lenktynes vienu metu Maskvos trasoje gali stebėti 30 tūkst. žiūrovų.
Sulaukė ypatingo dėmesio
Šįmet spalio 12 dieną įvykęs pirmasis „Formulės-1“ Rusijos „Grand Prix“ Sočyje praėjo be didelių nesklandumų, tačiau lenktynėse intrigos praktiškai nebuvo – jas laimėjo iš pirmos vietos startavęs Lewisas Hamiltonas.
Todėl žiūrovų akys vis krypo į tribūnas, kur buvo įsitaisęs V.Putinas. Lenktynių stebėjimui jis pasirinko aukščiausią dengtos tribūnos balkoną.
Kameroms pirmą kartą nukrypus į jį buvo matyti, kad V.Putinas sėdi vienas beveik tuščiame balkone, tačiau jau po kelių minučių jis buvo apsuptas aktyviai lenktynes stebinčių ir aptarinėjančių žmonių, o balkono kraštuose išsirikiavo gausus būrys sargybinių.
Vėliau prie V.Putino prisijungė ir du bene svarbiausi „Formulės-1“ pasaulio žmonės – FIA prezidentas Jeanas Todtas ir F-1 komercinių teisių savininkas Bernie Ecclestone’as, nors paprastai tokio jų dėmesio nesulaukia jokie lenktynių lankytojai.