Alus, kaip ir pastaruosius penkis šimtmečius toliau verdamas senamiestyje, tačiau iki naujo gamyklos, kurioje jis filtruojamas, supilstomas ir paskirstomas į siuntas, yra gabenamas sunkvežimiais. Pastarieji degina dyzeliną, išmeta anglies dvideginį ir užkemša akmenimis grįstas siauras miesto gatves.
Pagaliau ši problema bus išspręsta.
Miesto taryba jau pritarė neįprastam, bet sumaniam daryklos planui, kuris padės sutaupyti laiko visiems eismo dalyviams, tuo pat metu sumažinant emisiją ir eismo spūstis. Po žeme bus tiesiamas vamzdynas, kuriuo visas gėris iš senamiesčio keliaus į naująją gamyklą. Tai bus tikras alaus „alotiekis“.
Užuot vežamas 5 km geru tuzinu cisternų, kurios kasdien buvo matomos mieste, ne vieną apdovanojimą pelnęs alus tekės maždaug 3 km ilgio polietileno vamzdynu ir visą kelią įveiks per 15 minučių. Per valandą pratekės 6 tūkst. litrų alaus.
Šis sumanymas bus naudingas abiem pusėms. „De Halve Maan“ turės galimybę greičiau ir efektyviau transportuoti alų, tuo pat metu neprarasdami viduramžius menančios senosios daryklos. Briugei nereikės išleisti nei cento, kadangi kompanija pasižada padengti ne tik vamzdyno tiesimo, bet ir kelio remonto išlaidas.
Patys Briugės gyventojai džiaugsis nebematydami gatvėse visų tų vilkikų su cisternomis, o kai kurie galbūt tikėsis alaus tiekimo vamzdyno avarijos.